Aviseringar
Rensa alla

Ingen mat på tre dagar.


FTH039
Ämnesstartare

Jag har bestämt mig för att inte äta någon mat från halv 4 idag till halv 4 på tisdag. Är trött på att ha en extremt dålig mage. Den kan inte bli mycket sämre så förhoppningsvis lär den sig att fungera på ett bättre sätt efter dessa dagar. Tre dagar är inte så extremt så kanske händer det inget alls, men det är värt ett försök. Jag baserar detta på ingenting, och jag tror att de flesta säger att magen blir sämre efter en sådan period. Men ingen vet ju än hur det kommer bli för just mig.
Jag återkommer med resultat.


   
Citera
Ämnesetiketter

Det här skulle ju kanske kunna vara den mest retarderade metod jag någonsin hört talats om mot dålig mage.

Vänta, jag tar tillbaks, det här ÄR den mest retarderade metod jag hört att bota dålig mage.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

det här ÄR den mest retarderade metod jag hört att bota dålig mage.

Ät små portioner regelbundet ist ffs.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Ät små portioner regelbundet ist ffs.

eller snarare:

drick vatten och ät mycket fibrer


   
SvaraCitera

Du kan ju testa att slå dig riktigt hårt i huvudet och se om det funkar innan du försöker på dig det här?


   
SvaraCitera

Idiot.


   
SvaraCitera
FTH039
Ämnesstartare

😉


   
SvaraCitera

Du kommer bara få en sämre mage av det där.


   
SvaraCitera

FTH039:

Jag baserar detta på ingenting

Image


   
SvaraCitera

svält är aldrig en bra lösning på något problem


   
SvaraCitera

Fasta ska man endast göra om det är på läkarrekomendation för tex operation eller av religiösa skäl (och då vanligtvis endast på dagtid).


   
SvaraCitera
FTH039
Ämnesstartare

RyalNotch: +1


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
FTH039
Ämnesstartare

Kom på förresten att det senaste målet jag åt var vid halv ett igår, men jag kom på idén vid halv 4 ungefär. Så det har gått ett dygn nu utan mat och det känns ruskigt bra. Lär dock snart få ont i magen som ett jävla as. Men vem har inte haft det?


   
SvaraCitera