Aviseringar
Rensa alla

ingen onani på länge! vilka är med?


Ämnesstartare

Vilka är med mig, planerar att göra ett maraton på en månad eller kanske ännu bättre.

det personliga rekordet ligger på en vecka, just nu har jag tre dagar där jag är helt fri från dopaminet och känner att jag mår ovanligt bra[bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Gick en gång tre månader utan, du kommer för alltid vara noob [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs, tänker ej göra om det så jag är inte med [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gratulerar för din insats så här långt. Mitt personliga rekord är 25 dagar. Jag kände att jag mådde bättre som person på något annorlunda sett. Självklart skulle jag kunna tänka mig göra något liknande igen. Men hur kan man bevisa en sån sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag borde sluta totalt iom det inte ger mig lycka eller för den delen njutning. får se vilken viljekraft jag har.

skriv upp mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Gratulerar för din insats så här långt. Mitt personliga rekord är 25 dagar. Jag kände att jag mådde bättre som person på något annorlunda sett. Självklart skulle jag kunna tänka mig göra något liknande igen. Men hur kan man bevisa en sån sak?

alltså jag upplever det såhär, när man onanerar så produceras dopamin i hjärnan som fungerar som belöningscenter. ju mer man onanerar destå mer dopamin behöver hjärnan för att tillfredställd. och ju mer man onanerar desto "tröttare" känner man sig.

förut så kände jag mig alltid hängig osv, allmänt trött. Nu är jag hur pigg som helst.

dessutom kan en orgasm efter en vecka-månad-år inte jämföras med en vardagsorgasm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

dessutom kan en orgasm efter en vecka-månad-år inte jämföras med en vardagsorgasm.

[cheers][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

skriv upp mig.

Lejonhjärta:

Självklart skulle jag kunna tänka mig göra något liknande igen

Skentrevlig:

okej

ska vi säga fram tills 1 oktober eller ska vi slå på stort och köra fram tills årskiftet?[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

ska vi säga fram tills 1 oktober eller ska vi slå på stort och köra fram tills årskiftet?

1 oktober först sen får vi se.


   
SvaraCitera

tja, varför inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onödigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAR INTE HAFT FUCKING SEX PÅ TVÅ VECKOR, OM INTE MER

röööööööööööööö rööööö rööööööööööööö rörörö rööööö


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera