Aviseringar
Rensa alla

Ingen respons


Ämnesstartare

Jag är va i en skit jobbig situation men det har gått längre nu. Folk ringde och frågade om man skulle göra något men när man väl kom dit var det ingen som sa något till mig och försökte jag säga något stirrade alla på mig och bytte samtals ämne eller avbröt mig direkt.

Jag lyckades säga det till några av mina polare men allt dom sa va en massa tjöt om att jag inte alls blev ignorerad. "EN" erkände att han inte prata mycket med mig och den enda svaret jag fick varför han gjorde de var: "Det blir så med folk som jag har umgåtts med för länge."

Jag har verkligen skit tråkigt när jag är med dom och så fort jag försöker föklara varför jag inte vill va me dom tycker dom att jag överreagerar vilket är mycket möjligt att jag gör, men skulle jag ens reagera om det inte ens va något? Gör jag detta bara för att jävlas? Det är ingen utav mina "vänner" gör något åt det. Va är det då för idé att ens försöka om det bara är jag som gör något för att få dom att förstå. Jag har redan försökt utan att få någon respons.

Jag ignorerar inte dom, men jag föredrar att inte vara med dom eftersom dom behandlar mig som om det inte skulle göra någon skillnad om jag var levande eller död. För tillfället hänger jag med två andra polare från plugget och det är så skönt att känna att man verkligen finns.

Har jag gjort fel någonstans eller har jag gjort rätt hela vägen? Jag mår inte särskilt bra för tillfället men det känns ändå som jag gjorde rätt. Jag har mycket roligare i livet nu än när jag hängde med dom (under den tiden jag blev ignorerad).


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Morcains:

Jag ignorerar inte dom, men jag föredrar att inte vara med dom eftersom dom behandlar mig som om det inte skulle göra någon skillnad om jag var levande eller död. För tillfället hänger jag med två andra polare från plugget och det är så skönt att känna att man verkligen finns.

Säg det till dem rakt ut så får de nog sig en tankeställare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som om dina ex-kompisar ville ha med dig för att göra deras gäng komplett eller nåt sånt. Du ser väl antagligen bra ut jämte dom så dom kan sätta upp bilder på PA och skryta eller nåt.

Jag säger som sylar, rakt på bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Säg det till dem rakt ut så får de nog sig en tankeställare.

För tillfället bryr jag mig inte om vad dom tänker, utan vad jag kan har gjort fel. Om något liknande skulle hända igen vill jag veta om det är ett bra sätt att agera på. Jag uppskattar tipset men jag vet att dom inte bryr sig.

salem1:

Låter som om dina ex-kompisar ville ha med dig för att göra deras gäng komplett eller nåt sånt. Du ser väl antagligen bra ut jämte dom så dom kan sätta upp bilder på PA och skryta eller nåt.

Kanske det, i och för sig va det ett tag då vi sysslade rätt mycket med film och jag va tvungen att sitta uppe ensam mellan 0:00-3:00 en natt för att få klart hela vårt arbete. Det verkar inte som om dom har gjort någon film sen jag slutade va med dom. Ingen helt färdig i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morcains:

För tillfället bryr jag mig inte om vad dom tänker, utan vad jag kan har gjort fel. Om något liknande skulle hända igen vill jag veta om det är ett bra sätt att agera på.

Dessa saker går faktiskt hand i hand. Man måste ju trots allt veta vad de tänker för att man ska veta vad man gjort för fel.

Morcains:

Jag uppskattar tipset men jag vet att dom inte bryr sig.

Ingen är tankeläsare vilket du framfår dig själv att vara när du skriver så. Hur kan du veta att de inte bryr sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Ingen är tankeläsare vilket du framfår dig själv att vara när du skriver så. Hur kan du veta att de inte bryr sig?

Om dom jag snackade med starkt förnekar allt det jag känner så tvivlar jag mycket starkt att dom skulle bry sig om jag berättade samma sak med fler ord. Du har rätt, jag kan inte läsa deras tankar, och jag kan inte veta exakt vad dom tänker, men man har alltid en aning om vad ens vänner tycker och tänker om saker.


   
SvaraCitera

Tycker du ska säga helt ärligt så det vet varför. Och sen förstår jag om du har roligare utan dem. hehe jag har tillochmed roligare ensam utan dem jag har tråkigt med.. Försök hitta dem som e mer din stil, då har man nog saker att prata om 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera