Aviseringar
Rensa alla

Ingen tjej gillar mig


Ämnesstartare

Jag är en 17 årig kille och är fortfarande oskuld. Ingen tjej har någonsin varit intresserad av mig. Jag har försökt skriva med några tjejer på snapchat som jag har tyckt varit snygga men oftast så svarar dom bara kort på en fråga jag ställer och visar inget intresse överhuvudtaget. Eller så svarar dom inte alls. Och det händer ganska ofta att dom tar bort mig direkt första gången jag har skickat bild på mitt ansikte, vilket antagligen betyder att dom tycker jag är ful. Kan snapa flera dagar i rad med tjejer utan att ha tagit kort på mitt ansikte men så fort jag tar en bild på ansiktet så tar dom bort mig. Har inget självförtroende alls när det gäller tjejer och är väldigt desperat.


   
Citera
Ämnesstartare

Lel vadå tror du du e ensam om de eller


   
SvaraCitera

Är i ungefär samma situation, fast jag är 19. Jag har blivit nobbad av fem tjejer i hela mitt liv och efter det kände jag att jag helt enkelt tänker skita i att försöka bli tillsammans med en tjej därför att jag känner att det är omöjligt. Vet inte om jag skulle rekommendera att göra precis som jag gjort, ville bara dela med mig.


   
SvaraCitera

De som är snygga? Om du ska skriva till någon, ska du skriva till dem som är relativt fula. Alltså, om du ska skriva, låter det som att ditt urval är alldeles för litet

I alla fall, jag känner igen mig extremt mycket. På senaste har jag varit väldigt desperat för flickvän. Det gör mig väldigt ledsen och galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså folk nuförtiden verkar bara gå på utsidan så om man är "ful" så är man fucked så bara ställa in sig på att vara själv resten av livet. Har man tur så träffar man någon med lite vett i huvudet.

Sen tror jag att det är bättre att snacka med tjejer irl än på snap. 


   
SvaraCitera

Asstriid: Sen tror jag att det är bättre att snacka med tjejer irl än på snap. 

Ja, så klart, men hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Ja, så klart, men hur?

Det är den frågan vi alla ställer oss. 


   
SvaraCitera

123fendas:

Ja, så klart, men hur?

Gå fram helt enkelt och presentera dig om du ser den personen kanske ensam eller om du stöter på den personen.
Detta är  självklart lättare att skriva än att göra. Däremot så kan du tänka dig att om en tjej skulle gå fram till dig, skulle inte du bli ganska glad då?
Det samma gäller för henne, hon skulle antagligen bli glad att du tar dig modet att prata med henne. Även om hon är skolans mest populära tjej eller mest hatad:)

Det behöver ju inte vara heller på skolan man går fram. Utan var som helst.

Bara man är sig själv så gör det hela konfrontationen med henne mycket enklare och genuinare. Än att gå fram och försöka vara någon annan, tro mig det kommer att synas igenom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske dags att börja gå efter personligheten på tjejer, lixom är man desperat så ska man ju lixom inte gå efter deras utsida?
och chill, det är inte en så big deal.
men tror du får börja ändra din inställning först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det med tråden som får mig att skämmas?


   
SvaraCitera

Tai Lung:

Gå fram helt enkelt och presentera dig om du ser den personen kanske ensam eller om du stöter på den personen.
Detta är  självklart lättare att skriva än att göra. Däremot så kan du tänka dig att om en tjej skulle gå fram till dig, skulle inte du bli ganska glad då?
Det samma gäller för henne, hon skulle antagligen bli glad att du tar dig modet att prata med henne. Även om hon är skolans mest populära tjej eller mest hatad:)

Det behöver ju inte vara heller på skolan man går fram. Utan var som helst.

Bara man är sig själv så gör det hela konfrontationen med henne mycket enklare och genuinare. Än att gå fram och försöka vara någon annan, tro mig det kommer att synas igenom.

Presentera mig? Hur gör man det?

jag kommer ju inte att ha något att prata om. Det kommer att vara det man kallar "stelt".

Dessutom undrar jag var man hittar dessa hatade tjejer Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Presentera mig? Hur gör man det?

jag kommer ju inte att ha något att prata om. Det kommer att vara det man kallar "stelt".

Dessutom undrar jag var man hittar dessa hatade tjejer Mycket glad

jadu, om du inte vet hur man presenterar sig som person så är du antagligen efterbliven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väx ut ditt hår, köp secondhand, skaffa runda brillor and there u go! Nu kommer alla "alternativa" tjejer att dreggla över dig så mycke du vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dillen17:
Väx ut ditt hår, köp secondhand, skaffa runda brillor and there u go! Nu kommer alla "alternativa" tjejer att dreggla över dig så mycke du vill!

Om det endå var så enkeltLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Om det endå var så enkeltLedsen

Har du testat?(;


   
SvaraCitera