Aviseringar
Rensa alla

Ingen tjej gillar mig


Ämnesstartare

Dillen17:

Har du testat?(;

Man kan nog inte bli mer alternativ än vad jag är :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Man kan nog inte bli mer alternativ än vad jag är :/

Haha, så alternativ tror ja knappast att du är!  På vilket sätt är du alternativ, metalhead, hipster, weeb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"ingen tjej gillar mig". ta bort det. ändra det till "svårt att hitta en flickvän" istället.

jag brukar spamadda på snapchat, alltså du vet där man lägger till snabbt. sen kommer vi till det där "vad heter du ålder bild var bor du skickar du nudes?" och sånt bs. det är del av allt. eller så kanske du bemöts av "hur gammal". dem är mycket roligare. dem som vill veta allt om dig redan första meddelandet är trash. tänk dig när du skriver att alla är trash. fast du måste ändå shoot your shoot. när jag skriver med en ny person brukar jag tänka "ugh, here we go again" och det funkar actually. jag vet inte varför men a little bit of negativity is all it takes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dillen17:

Haha, så alternativ tror ja knappast att du är!  På vilket sätt är du alternativ, metalhead, hipster, weeb?

Alla tre plus fler. Jag blir någon slags blandning, går inte att dela inn i en specifik. ksk inte så mycket weeb dock, även om jag gillar weebiga grejer ja


   
SvaraCitera

Boohuu bruh de är livet idag, sluta jaga efter någon via nätet de går inte längre idag de bah lallare gå ut i verkligheten istället å flörta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Alla tre plus fler. Jag blir någon slags blandning, går inte att dela inn i en specifik. ksk inte så mycket weeb dock, även om jag gillar weebiga grejer ja

Då borde du ju få gott om tjejer, rena buffen ifall du frågar mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dillen17:

Då borde du ju få gott om tjejer, rena buffen ifall du frågar mig!

Nah jag har inte ens fått en enda kram :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Nah jag har inte ens fått en enda kram :/

Hmm, detta förundrar mig verkligen.. Vad kan detta tragiska öde bero på? Kom igen, spill the beans~~


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dillen17:

Hmm, detta förundrar mig verkligen.. Vad kan detta tragiska öde bero på? Kom igen, spill the beans~~

Jag vette fam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Jag vette fam

Du döljer något.. ;3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dillen17:

Du döljer något.. ;3

Mjae inget jag kan komma på

...btw ay sable


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjaou, de va synd 3:, trodde ja va nåt på spåret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dillen17:
mjaou, de va synd 3:, trodde ja va nåt på spåret

Men wa... vad trodde du jag gömde.. eller va


   
SvaraCitera

Dillen17:

Hmm, detta förundrar mig verkligen.. Vad kan detta tragiska öde bero på? Kom igen, spill the beans~~

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Men wa... vad trodde du jag gömde.. eller va

Det kan du svara på själv.. ((;


   
SvaraCitera