Aviseringar
Rensa alla

Ingenting spelar?


Xerth
Ämnesstartare

Hejsan,

Kom precis hem från pappa och när jag kom hem så funkade inte Spotify (det funkar men när jag tryckar på att en låt ska spela så händer inget, tidlinjer stannar på 0 och inget spelas upp). Jag hade precis innan använt samma Spotify-konto hos pappa.

Sen när jag försökte starta ITunes så hände samma sak där, även i Windows Media Player. Jag har testat att installera om samtliga men det hjälpte inte heller.

Jag kan spola fram låtarna så tidlinjen rör sig, men när jag släpper så slutar den röra sig och allt står still och inte ett ljud har kommit fram.

Jag ominstallerade nyligen W7 på min dator men Spotify har funkat sen dess så jag förstår inte hur det skulle kunna vara problemet.

Tack,
Xerth


   
Citera

Börja med att kolla så du inte har utorrent uppe eller Bittorrent eller limeware.
Troligtvis så haru för seg internet anslutning.
Gå in i routern:
>Start
>sök: cmd
>Skriv in ipconfig
> ta ip adressen och skriv in i webbläsaren.

Kolla så inte nån annan oönskad är ansluten och tar massa hastighet.


   
SvaraCitera

William94:

Kolla så inte nån annan oönskad är ansluten och tar massa hastighet.

Fascist


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Fascist

Demokrat


   
SvaraCitera

Amsle:

Demokrat

Parti


   
SvaraCitera

William94:

ta ip adressen och skriv in i webbläsaren.

om du syftar på att han ska skriva in sin egna ipadress så kommer han definitivt inte till routern(skriver han in sin DNS däremot, vilket oftast är routerns adress så fungerar det. sen kan det vara så att han använder en extern DNS som han manuellt skrivit in och då fungerar ej denna metod heller). enklaste sättet att komma åt routern är att skriva 192.168.1.1 alt 0.1 i en webbläsare och sedan logga in


   
SvaraCitera