Aviseringar
Rensa alla

inget sommarjobb! hjälp????


Ämnesstartare

Pickaboo:

jag varit högst delaktig i

[confused][cute][rolleyes][blush]


   
SvaraCitera

JOZFiN:

[confused][cute][rolleyes][blush]

känner mig gal1 mäktig me mina tunga kontakter [crazy][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njut av sommarlovet och var glad att du slipper jobba [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

Njut av sommarlovet och var glad att du slipper jobba

Så tänkte jag också och hade inte ens en tanke på att söka sommarjobb.. Men mina föräldrar tyckte annorlunda.. tur att jag inte fick jobbet bara [y]


   
SvaraCitera

Dela ut reklam.
Samla pantburkar.


   
SvaraCitera

Utmärkt tillfälle att försöka utveckla andra sidor av dig själv istället för att fortsätta ditt annars vardagliga liv som jag antar att du lär göra under lovet.

Välj positiva tankar och ditt liv blir bättre, enklare och rikare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allstå, jag vill ju jobba för att jag tycker det är kul. Vill inte sitta hemma och ruttna. Asså är för aktiv för sånt. Vill göra nått, slita, gå upp tidigt och komma hem sent. Tänka, fan va bra ja e som jobbar!


   
SvaraCitera

ät bajs för pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartatroser:

allstå, jag vill ju jobba för att jag tycker det är kul. Vill inte sitta hemma och ruttna. Asså är för aktiv för sånt. Vill göra nått, slita, gå upp tidigt och komma hem sent. Tänka, fan va bra ja e som jobbar!

Om det bara är det du eftersträvar kan du väl ägna sommaren åt att bygga världens största koja eller något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gör du när du ansöker om jobben? Om något inte fungerar kan det vara läge för reflektion. Går det för andra går det för dig =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men nu äre så att ja har fixat sommar jobb! Blir kock för en hel sommar! jag jublar!!! 😀


   
SvaraCitera

olika typer av försäljarjobb telefonförsäljare osv.
gå in på platsbanken och arbetsförmedligen på internet.
hade tur att nån på mammas jobb behövde nån till sommarn å då fick jag det.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartatroser:

Men nu äre så att ja har fixat sommar jobb! Blir kock för en hel sommar! jag jublar!!! 😀

Låter roligt! Och briljerar du så har du ju garanterat chans till extraknäck om du nu skulle vilja det framöver [smile]

Själv började jag med extraknäck, nu är det sommarjobb, och ev. fast anställning lite längre fram. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jerryr:

Själv började jag med extraknäck, nu är det sommarjobb, och ev. fast anställning lite längre fram.

härligt, har förmodligen ett till jobb på G. Men får se om jag tackar ja till de. MEn super kul att du också har jobb 😉 Gött om du blir fast anställd med! Lycka till 🙂


   
SvaraCitera