Aviseringar
Rensa alla

Initiativ


Bullet
Ämnesstartare

Hur signalerar man till killen att man gillar honom? Jag har bara 2 dagar på mig!! [blush]


   
Citera

Prova att stirra.. Se honom djupt in i ögonen!


   
SvaraCitera

Testa att använda ord.


   
SvaraCitera

Bullet:

Jag har bara 2 dagar på mig!!

Ojdå. Det var mig inte så avsevärt mycket tid. Hur kommer det sig?

Bullet:

Hur signalerar man till killen att man gillar honom?

Men men, det är bara att kort och gott antyda att du finner intresse i han. Påpeka sådana egendomliga ting angående hans personlighet och hur det komplimenterar dig. Sedan möjligen hur du finner dig till ro med att ha honom i din närhet.

Jag skulle kunna babbla hela natten.

Men det är oerhört individuellt, men vad jag nyligen nämnde skulle jag antagligen rekommendera.


   
SvaraCitera

Ge honom en personlig present.


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Grejen är att jag inte vill vara för på!! Asså jag har ju mer tid på mig men då måste jag ringa/smsa å så och jag vill inte bli dissad, haha!

För asså han och jag smsade för några dagar sen oså slutade han att svara helt plötsligt oså skrev jag på fb på kvällen men han svarade inte och i skolan idag så fick vi ögonkontakt och jag fick som vanligt börja med att hälsa & han hälsade tillbax och sen sa jag "du dissade mig igår" och log och han bara log tillbaka och gick förbi och han kollade tillbaka på mig när han gått en bit och fortsatte att le... Nån som vet hur han tänker? [blush]


   
SvaraCitera

"YOU ARE TEH AWSUMCAKES HAIIIIIII"


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

köttfärssås:

Ge honom en personlig present.

Är inte det lite fööör på?? Vad ska jag ge honom? haha [crazy]


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Men men, det är bara att kort och gott antyda att du finner intresse i han. Påpeka sådana egendomliga ting angående hans personlighet och hur det komplimenterar dig. Sedan möjligen hur du finner dig till ro med att ha honom i din närhet.

Är det fegt om jag ringer och säger det när skolan har slutat? För jag kommer å skämmas ihjäl om han nobbar mig och säger det till alla i min klass... Dem är redan emot mig bara för att jag har bättre betyg än dem & gör allt för att förstöra för mig.. -.-


   
SvaraCitera

Fejlarn:

"YOU ARE TEH HAIIIIIII"


   
SvaraCitera

Bullet:

Nån som vet hur han tänker?

Han är nog blyg..

Du vill inte vara för på skriver du.. Men det kanske är precis vad som behövs.. ?


   
SvaraCitera

Bullet:

Är det fegt om jag ringer och säger det när skolan har slutat? För jag kommer å skämmas ihjäl om han nobbar mig och säger det till alla i min klass... Dem är redan emot mig bara för att jag har bättre betyg än dem & gör allt för att förstöra för mig.. -.-

Nejdå, gud nej. Fokusera enbart på er. Alla andra övrgia är oväsentliga.

Annars skulle jag rekommendera att du möjligen försöker att arrangera ett möte eller en dag vilket ni kan umgås. Så du enklare kan förmedla känslor betydligt mer sensuellt än över telefon.


   
SvaraCitera

Bullet:

han nobbar mig och säger det till alla i min klass... Dem är redan emot mig bara för att jag har bättre betyg än dem & gör allt för att förstöra för mig.. -.-

Antingen satsar du på att signalera dig till framgång (genom blickar, subtila rörelsemönster och sådant tjejigt) eller så går du för allt eller inget genom att konfrontera honom om saken - "Vill du göra något efter skolan?", typ.

Bullet:

Dem är redan

De är redan*

Sorry. [wink]


   
SvaraCitera

hur kan det vara så svårt.
"hej, jag tycker om dig"


   
SvaraCitera

Bullet:

Är inte det lite fööör på?? Vad ska jag ge honom? haha

Får du negativ respons så tar han den som en kompisgåva. [smile]

Ta något personligt.


   
SvaraCitera