Aviseringar
Rensa alla

Initiativ


Victor Ahlén:

inte så avsevärt

[love]


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Påpeka sådana egendomliga ting

[bigsmile]


   
SvaraCitera

victor är bäst


   
SvaraCitera

Var mer direkt i ord eller ta lite smidigt på honom när ni möts eller skiljs.


   
SvaraCitera

pokea hnm på facebook


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Påpeka sådana egendomliga ting angående hans personlighet och hur det komplimenterar dig. Sedan möjligen hur du finner dig till ro med att ha honom i din närhet.

skulle ju bara vara obehagligt om någon man ej kände bra sa sådant.


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

S3ON:

Han är nog blyg..

Du vill inte vara för på skriver du.. Men det kanske är precis vad som behövs.. ?

Asså grejen är den att det typ alltid är jag som tar initiativen, alltså säger hej först, smsar, skriver på fb osv. Han chattar väldigt mycket med en kompis till mig men hon säger att dem bara är kompisar och absolut inget mer, men jag börjar att tro att HAN känner något för henne eftersom han tar initiativ och skriver till henne, vilket han aldrig gör till mig.

Schism:

eller så går du för allt eller inget genom att konfrontera honom om saken - "Vill du göra något efter skolan?", typ

Har frågat honom på sms om han vill göra något under helgen men han skriver bara "får se, kanske" "varför vill du träffa mig för?" oså byter han ämne... Så det känns nästan som om han inte vill det :/


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

OF 5:

hur kan det vara så svårt.
"hej, jag tycker om dig"

Haha om jag nu vore så modig... Är lite rädd för hans respons, tänk om han säger typ: aha? men jag tycker inte om dig eller något?? Det skulle såra mig GROVT [crazy]


   
SvaraCitera

Bullet:

Haha om jag nu vore så modig... Är lite rädd för hans respons, tänk om han säger typ: aha? men jag tycker inte om dig eller något?? Det skulle såra mig GROVT [crazy]

Tänk om han inte säger något, och du ångrar dig om två dagar. Wow, det vore nog rätt jobbigt, va?


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Homoerotik:

Tänk om han inte säger något, och du ångrar dig om två dagar. Wow, det vore nog rätt jobbigt, va?

Men buhuhu... Får ååångest!! Kan inte jag bara ringa honom och säga det? Är det för fegt?? haha :$


   
SvaraCitera

Bullet:

Men buhuhu... Får ååångest!! Kan inte jag bara ringa honom och säga det? Är det för fegt?? haha :$

Säg det som du vill säga det. ^^


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Homoerotik:

Säg det som du vill säga det. ^^

Vad ska jag säga om han typ "nobbar" mig? vet du nåt bra att säga [blush]


   
SvaraCitera

Bullet:

Vad ska jag säga om han typ "nobbar" mig? vet du nåt bra att säga [blush]

Din förlust, nu ska jag hitta någon som är bra nog för att tycka om mig tillbaks. 🙂


   
SvaraCitera

Bullet:

Haha om jag nu vore så modig... Är lite rädd för hans respons, tänk om han säger typ: aha? men jag tycker inte om dig eller något?? Det skulle såra mig GROVT [crazy]

säger du inget åt honom äre lika bra att tränga undan känslorna för honom på en gång och jag kan garantera dig att du inte kommer lyckas med sistnämnda. i alla fall inte med mindre lidande än om du pratar med honom, vad han än svarar


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

OF 5:

säger du inget åt honom äre lika bra att tränga undan känslorna för honom på en gång och jag kan garantera dig att du inte kommer lyckas med sistnämnda. i alla fall inte med mindre lidande än om du pratar med honom, vad han än svarar

Hmm... sant! men är det fegt om jag tar det per telefon om han inte vill träffas? [blush]


   
SvaraCitera