Aviseringar
Rensa alla

Inköp av badkar


isola:

ah om det finns plats såklart att man kan. fast kanske man ej får? mvh lydig

Vi tackade nej till det gulfläckiga badkaret när vi flytta in. Vf skulle man inte få om man inte har plats? Man kan ha d i vardagsrummet om man känner för d


   
SvaraCitera

kukoxo:

Vi tackade nej till det gulfläckiga badkaret när vi flytta in. Vf skulle man inte få om man inte har plats? Man kan ha d i vardagsrummet om man känner för d

Nä jag vet inte, hyresvärdar kan ha så mkt regler. Kanske för att de drar mer vatten och man betalar en fast vattenkostnad lr ngt. Något kommer de nog på.
När jag skulle få en lägenhet kollad på innan jag flyttade så lös de med en ficklampa i flera småhål i väggen där jag haft tavelkrokar. Tror inte ens att de såg ngt pga är ju en halv millimteter de där hålen men det var tydligen en viktig grej att göra.


   
SvaraCitera

isola:

Nä jag vet inte, hyresvärdar kan ha så mkt regler. Kanske för att de drar mer vatten och man betalar en fast vattenkostnad lr ngt. Något kommer de nog på.
När jag skulle få en lägenhet kollad på innan jag flyttade så lös de med en ficklampa i flera småhål i väggen där jag haft tavelkrokar. Tror inte ens att de såg ngt pga är ju en halv millimteter de där hålen men det var tydligen en viktig grej att göra.

Naaj tog ett tag 2 bad om dagen utan klagomål.  Vi betalar hyra på 7k trots inte så stor lght. De borde fan inte klaga


   
SvaraCitera
ida
 ida

52010_1.png

Där har du ett med lejontassar! Sjukt snyggt.  http://byggochbobutiken.com/inomhus/bad-vvs/badkar/badkar-gripsholm/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Har 1 såndär bubbelbadkar. Asmysig

Aaaa älskar bubbelbaaad! Så jäkla nice! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nietz: noro.se

Aa verkar nice! Skrev inte det, men helst i Stockholm så man kan åka till butiken o se live o klämma på dem 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPJ_WM96:
Älskar att ligga i badkaret, så mysigt-.- Skulle vilja en större för att det ska kännas bekvämare.

Aa håller med 100%. Mysigt som fan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ida:
52010_1.png

Där har du ett med lejontassar! Sjukt snyggt.  http://byggochbobutiken.com/inomhus/bad-vvs/badkar/badkar-gripsholm/

Haha den va fan cool ju! 😀


   
SvaraCitera
ida
 ida

kukoxo:

Naaj tog ett tag 2 bad om dagen utan klagomål.  Vi betalar hyra på 7k trots inte så stor lght. De borde fan inte klaga

Badade ni verkligen i vardagsrummet då?


   
SvaraCitera