Aviseringar
Rensa alla

inleda det nya året helt själv...


bondar suger ju[n][mad]


   
SvaraCitera

Fulbert:

Neej jag vet. [sad] man skall icke döma folk... så. men jag är lite anti-allt idag. [n]

men du får gärna knulla min granne! [bigsmile]

Han heter Göran dessutom. [wink]

Har du bara en granne, som är bonde dessutom?
Du skrev ju i min tråd att du bodde i Sthlm [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fulbert:

Har en sån jävla ångest just nu. Mår dåligt bara av att vara medveten om att du och många andra kommer ha jävligt kul med sina polare, inviga året med att dricka och skjuta rakteter, tillsammans.

Haha, tro inte det du. Majoriteten är ensamma/firar med sin familj. Vissa springer iväg till Mariapol, som om det vore något nöje liksom.


   
SvaraCitera

Fulbert:

hur jävla kul är det att stirra ut genom fönstret och kolla på när grannarna skjuter upp sina jävla raketer?

Det kan faktiskt vara himla kul. Det blir vad man gör det till unga dam. [no-no]

Fulbert:

inviga året med att dricka

Det tycker jag verkar tämligen korkat, hur kul kan det vara att vakna upp första dagen på året och vara bakis liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gorgath:

Med en stor skopa ångest.

Råka läsa "med en stor SKORPA ångest". [chocked]
haha lät ju nästan smaskigt jue! [badgrin] men.... men när jag väl smakar på ordet så är det inte speciellt gott. [n]

jag tror helt enkelt att jag är grymt avensjuk på alla människor som kommer ha jävligt kul tillsammans.... nu och om några timmar framåt. [tard]

Så skål för de, och för oss, vi dom deprimerade ensamna... skitarna! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

vara bakis liksom?

man kan ju dricka saft. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gorgath:

Du skrev ju i min tråd att du bodde i Sthlm

okejdå, bor lite utanför stockholm [chocked] tar 35 minuter kommunalt [bigsmile]


   
SvaraCitera

Fulbert:

man kan ju dricka saft. [y]

Sant. Eller apelsinjuice. [smile]


   
SvaraCitera

Jag firar också nyår själv med min familj. Jag tycker det är bättre än att göra det med folk och att supa sig redlöst full [smile]


   
SvaraCitera

Fulbert:

så jag hoppas helt enkelt att ni får en lyckad nyårsafton ialf, tillsammans.

Det ska vi, med varma hälsningar från Gryphon och Uppenbar 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fulbert:

Har ingen att fira det nya året med. Eller jo, med min familj men hur jävla kul är det att stirra ut genom fönstret och kolla på när grannarna skjuter upp sina jävla raketer?

Haha så gör vi i min familj varje år. xD Glor ut genom fönstret medans grannarna står ute i det kalla och skjuter raketer. Det finns ett "invandrar-område" ganska nära där jag bor och där brukar det bombas rejält! xD Om vi inte hade hund så skulle vi nog ha firat det på ett roligare sätt..


   
SvaraCitera

Infraröd:

Hade varit jävligt najs att vara helt ensam.

Jävligt chill.


   
SvaraCitera

Fulbert:

Så skål för de, och för oss, vi dom deprimerade ensamna... skitarna! [bigcheers]

Precis [party]

Jag är nog lika avundsjuk som du... Men det är väl en del av livet, eller? [chocked]

Fulbert:

okejdå, bor lite utanför stockholm [chocked] tar 35 minuter kommunalt [bigsmile]

Hehe, ok [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gorgath:

Men det är väl en del av livet, eller?

antagligen, men jag gillar det inte. [tard]


   
SvaraCitera

Fulbert:

.

Äh vad fan. Tänk på alla som kommer som vara otrogna och bli bedragna; alla som kommer få värdefulla saker förstörda och alla som kommer förstöra saker; alla som kommer skada sig på raketer och alla som kommer se någon kär bli skadad; dom som kommer spy i en buske och alla som kommer ta hand om folk som spyr i en buske. Alla som däckar, får panikångest, blir våldtagna, krockar, ringer sitt ex och grinar, slåss, tappar bort saker, bryter löften, sviker sina barn och så vidare och så vidare.

Det är ju ändå ganska bekvämt hemma [y]


   
SvaraCitera