Aviseringar
Rensa alla

Inlimmat löshår


Ämnesstartare

Yes bland det bästa jag gjort i hela mitt liv var när jag i vintras gick och limmade in mitt superlånga tjocka glanisga löhår. Det sved iplånboken med det var det värt.
Men nu har jag ett problem:

Jag har lockigt hår normalt.
I vintras limmade jag in löshår, då jag ständigt plattade mitt vanliga hår, för folk (inklusive mig själv) tycker jag är finare i rakt hår.
Då var det enkelt, man badade ju aldrig utomhus eller liknande.
Men nu till sommaren kommer jag ju bada och om jag limmar in rakt löshår kommer jag ha krulligt hår där uppe och rakt längre ner, vilket kommer se helt galet ut.

Det finns lockigt löshår, men de lockarna ser inte speciellt realistiska ut så de vill jag helst inte limma in.
Men frågan är: hur ska jag klara av att ha rakt löshår och lockigt vanligt hår i sommar då jag badar en massa?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[zzz]

ha håret uppsatt i en bulle/knut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ha håret uppsatt i en bulle/knut?

Jo har tänkt lite så också, får antagligen välja det alternativet [smile]


   
SvaraCitera

Skita i hur du ser ut och ha så jävla skojjigt du bara kan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Skita i hur du ser ut och ha så jävla skojjigt du bara kan?

Jag bryr mig inte endast om mitt utseende för att jag vill att folk ska tycka bra om mig, jag tycker det är roligt att fixa mig, planera inköp, sminka mig osvosv.
Så jag har ju "skojjigt" om även om jag bryr mig om hur jag ser ut! 🙂


   
SvaraCitera

erini:

Jag bryr mig inte endast om mitt utseende för att jag vill att folk ska tycka bra om mig, jag tycker det är roligt att fixa mig, planera inköp, sminka mig osvosv

Gör jag med, men råkar inse att jag inte kan se bra ut i alla lägen och orkar inte lägga ned energi på arr oroa mig i onödan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strunta i löshår..? [shake]


   
SvaraCitera

ja har tänkt länge på att limma in löshår, men ja här verkligen KORKSKRUVAR som börjar enda i hårbotten liksom [shake] och som du så vill ja inte ha lockigt löshår för det ser så fake ut. men om man sätter in rakt löshår, funkar det bra med att platta och så? har du någon gång haft problem med det?


   
SvaraCitera