Aviseringar
Rensa alla

innebandy är för fjollor !!!!!


Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Innebandy har iaf någon slags hastighet i spelet, så man faktiskt behöver använda sin hjärna 😀 Till skillnad från handboll. Jojo de är kul att det finns 2 slags sätt att spela handboll, defens och attack, inget mitt i mellan 😀

Jag klassar "sporten" innebandy lika högt som curling, boule & basket. Händer ingenting i de "sporterna" och är minst lika fjolliga. Innebandyn, hoppas jag dör ut väldigt snart, så vi slipper fjollornas eviga gnäll. Handboll är den enda vettiga sporten och spela, det smäller i varje närkamp, mer mål etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

innebandy

döög:

handboll

Pfff.

[y]


   
SvaraCitera

döög:

handboll är sporten som dominerar !

[love] dessutom hatar jag alla innebandyfjollor som gnäller på klistret som fastnar i golvet[mad].
Fjollsport indeed.
Dold text: mitt6a som gillar att ge stryk. I riktiga sporter ska de va så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handboll SUGER!
innebandy ÄGER!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

[y]

va fan är de här för jäva runk material för fjoller.. bort me skiten HANDBOLL SKA DE VA!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

.

Haha, skulle klassa handboll som basket, samma fram och tillbaka attack och defens spel. Ingen fart alls, inget tänkande, en apa hade kunnat spela båda sporterna 😀 [y]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Innebandy har iaf någon slags hastighet

hahahahaha, som om det inte skulle finnas i handboll. Dessutom sår är det ju det ända ni typ kan göra, springa runt med eller utan boll.[zzz]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Ingen fart alls, inget tänkande, en apa hade kunnat spela båda sporterna

Hahahahahah, jag skulle vilja se en innebandlirare testa handoll. han skulle ju bli sönderkrossad efter 3sek. o inget tänk[rolleyes], som om det skulle finnas mer i bandy.... I handboll så tar man hela tiden och bedömer situationer o överväger massa altenativ, o det ska gå fort som fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

hahahahaha, som om det inte skulle finnas i handboll. Dessutom sår är det ju det ända ni typ kan göra, springa runt med eller utan boll.[zzz]

Nej, handboll är endast fram och tillbaka, det mesta av tiden. Ena laget gör ett försök att göra mål, misslyckas, springer direkt tillbaka till sin lilla ring och ställer sig i sin position. Så är en handbollsmatch, jättekul hörru ;=;););););)


   
SvaraCitera

Kablash__:

Så är en handbollsmatch

F97 du spanat in då eller?[wink]


   
SvaraCitera

exfsrta tewestiell [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

exfsrta tewestiell [love]

du är det jag är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Czar:

innebandy e fan askul handboll e stört löjligt!!! konsti sport man står o kastar en jävla boll till varandra o målvakterna släpper in typ 30 mål per match nej tacka vetja innebandy


   
SvaraCitera

döög:

du är det jag är det

resten är myror


   
SvaraCitera