Aviseringar
Rensa alla

Inofficiella Ungdomar.se Discord Server UTAN strikta regler.


Jag har joinat ^^ Kan dock inte vara å aktiv förens nästa vecka. Men kul idé.


   
SvaraCitera

Om ni behöver moderator så kan jag efter jag har fått min nya dator som är i jul. Kan dock inte kommandon till något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

25-26 timmar efter tråden skapades och vi har redan nått 10 medlemmar i servern, och den bara växer med tiden!

Minimario188 :
Om ni behöver moderator så kan jag efter jag har fått min nya dator som är i jul. Kan dock inte kommandon till något

Trevlig att du visar intresse, men just nu behövs det inte eftersom vi bara är 10-11 personer i servern så räcker det med att vi har Lav som en häftig moderator och en discord medhjälpare som håller koll 😛

Men ifall du inte visste så finns Discord faktiskt på Google Play och Apple Store för gratis nedladdning 🙂


   
SvaraCitera

Som jag sa i den andra tråden så är jag inte intresserad av att ha koll på Discord också utöver UM.

kommer väl ändå ha lite koll nu i början så det inte blir alltför tokigt där men det är din server Lime. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Som jag sa i den andra tråden så är jag inte intresserad av att ha koll på Discord också utöver UM.

kommer väl ändå ha lite koll nu i början så det inte blir alltför tokigt där men det är din server Lime. 

Du gör som du själv tycker Lav 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UMS Jul tema 2_0.png
Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
saknar tinychat )=

va är "tinychat"? ;o


   
SvaraCitera
Cobrak

sixten elgkrohna:

those were the days

teamspeak dock

B - )

old but gold


   
SvaraCitera

Cobrak: teamspeak

vs Discord så vinner Discord med hästlängder.


   
SvaraCitera
Cobrak

Lav:

vs Discord så vinner Discord med hästlängder.

uh ja men nu snackar vi om ren och skär nostalgi, inte vilken programvara som är bäst

Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak: teamspeak

Cobrak:

vs Discord så vinner Discord med hästlängder.

Mhmmm, Teamspeak måste man ju betala för en server medans Discord är gratis, + du kan ha över 300,000 personer som skriver och röstchattar liksom 😛


   
SvaraCitera

Cobrak:

uh ja men nu snackar vi om ren och skär nostalgi, inte vilken programvara som är bäst

Icke!

ren och skär "jaha där disconnectades det för femtioelfte gången denna dagen så vi får hoppas att det funkar på reserv-servern"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

ren och skär "jaha där disconnectades det för femtioelfte gången denna dagen så vi får hoppas att det funkar på reserv-servern"

true gamer


   
SvaraCitera
Cobrak

Lav:

ren och skär "jaha där disconnectades det för femtioelfte gången denna dagen så vi får hoppas att det funkar på reserv-servern"

även de sämre upplevelserna å erfarenheterna är en del av nostalgin Cool


   
SvaraCitera

Cobrak:

även de dåliga upplevelserna å erfarenheterna är en del av nostalgin Cool

true men jag är glad att jag slipper TS ^^


   
SvaraCitera