Aviseringar
Rensa alla

Inom oss ..


Ämnesstartare

Inom oss finns det alltid en liten minifjortis. Som vill släppa sig fri! Speciellt i flera olika bilder på tex fester eller liknande. I denna tråd ska du släppa ut din innersta fjortiz och langa upp en bild då du har bevisat detta! DO IT, lets play this fuckin game. [blush]

(ROLIGT JU? SÅ BANGA INTE)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

där har du fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, denna "innersta del" har fått blomma ut istället för att förträngas och ligga och skava. Således är jag vuxen på riktigt, medan alla som har en fjortis i sig egentligen är kvar på sitt fjortonde år, rent mentalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

där har du fel

Jag har rätt!!!!!!![mad]

Infraröd:

Nej, denna "innersta del" har fått blomma ut istället för att förträngas och ligga och skava. Således är jag vuxen på riktigt, medan alla som har en fjortis i sig egentligen är kvar på sitt fjortonde år, rent mentalt.

Nej! När man är vuxen, finns det inom dig också. Fast dock kallas det bimbo du vet asååå!!!!![no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Jag har rätt!!!!!!!

det märker jag inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

[tired]

hey fjortiz

OF 5:

det märker jag inte

[ops]*HOSTTÖNTHOST*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du borde börja [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Nej! När man är vuxen, finns det inom dig också. Fast dock kallas det bimbo du vet asååå!!!!![no-no][no-no]

Inom vissa kanske, men inte inom mig. [zzz] Jag är forever avslappnad i sinnet, ej konstlat vuxen som vissa är (betyder att man egentligen är fjortis).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

*HOSTTÖNTHOST*

ok


   
SvaraCitera

DUJA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du borde börja [no-no]

Nej 😉 Du borde

Infraröd:

Inom vissa kanske, men inte inom mig. [zzz] Jag är forever avslappnad i sinnet, ej konstlat vuxen som vissa är (betyder att man egentligen är fjortis).

äsch, lägg av. Erkänn att det har hänt någongång!!!

OF 5:

ok

[chocked]tråkig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJSAN LUNDI [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

äsch, lägg av. Erkänn att det har hänt någongång!!!

När jag var 16 och drack vodka på en grillfest och blev dum i huvudet kanske, men inte efter det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

tråkig

du anar inte hur tråkig jag är. och det är nog tur


   
SvaraCitera