Aviseringar
Rensa alla

Inreda skol-skåpet!


Ämnesstartare

HAHA! Jag o min kompis ska dela skåp i skolan nu efter sommarlovet!
Vi tänkte "Inreda" skåpet i massa "Tuffa" saker som t.ex bilder på massa band o så!
Men har ni några mer tips? :S


   
Citera
Ämnesstartare

Låtsas tapet, typ tapetsera skåpet fast med tejp, alltså noggrant då. Men det måste juh passa bra ihop tillsammans med band-bilderna så att säga. Alltså om det är två stycken som skall dela så bör det vara rätt så stort och hyggligt antar jag SötRullar ögonenSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mät måttet på skåpet första skoldagen, sedan tar ni dessa hem och börjar i snickerboa! 

Bygg något fränt. Kanske en Stereo med fritidsbatterier. Dunka muziq på rasten, med nedvevad skåpslucka... Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:
Mät måttet på skåpet första skoldagen, sedan tar ni dessa hem och börjar i snickerboa! 

Bygg något fränt. Kanske en Stereo med fritidsbatterier. Dunka muziq på rasten, med nedvevad skåpslucka... Cool

HAHAH FAN VAD NAJS DE HADE VARIT!!
Tyvärr skulle man hamna i "knipa" om läraren kom.. Men när man börjar 8an får man la börja vara lite rebellisk 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jer2hak:

HAHAH FAN VAD NAJS DE HADE VARIT!!
Tyvärr skulle man hamna i "knipa" om läraren kom.. Men när man börjar 8an får man la börja vara lite rebellisk 😉

Äsch vafan, börja med att handla fritidsbatteri, stereo och högtalare på typ biltema och bygg sedan en låda i trä, köp ett par kablar och dra - klart! 

Lätt värt att testa tills/om läraren rage'ar.

Skulle vara mycket bra ju! Kan classm8sen ha klassfest sista rast1 innan helg jöh. Skulle röstat upp för detta förslag i klassrådet! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doftgranar, stereoanläggning, frääna RGB-dioder som blinkar i takt till musiken, ett PS4 med bildskärm på 14 tum, en blender kanske? minifrys med inbyggd ismaskin?  listan kan bli låååååååååång

allt kopplat till ett bilbatteri såklart. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer vara lus-fattig av allt detta xD Men nått mer försllag?? :S


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Bil batteri och ett mini kylskåp.


   
SvaraCitera
Kudhos

TOKIO HOTEL


   
SvaraCitera
Kudhos

S3ON:
Doftgranar, stereoanläggning, frääna RGB-dioder som blinkar i takt till musiken, ett PS4 med bildskärm på 14 tum, en blender kanske? minifrys med inbyggd ismaskin?  listan kan bli låååååååååång

allt kopplat till ett bilbatteri såklart. 

Jag hade ett xbox360 i mitt skåp genom halva gymnasietiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Jag hade ett xbox360 i mitt skåp genom halva gymnasietiden

blev dt många timmar där vid???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Doftgranar, stereoanläggning, frääna RGB-dioder som blinkar i takt till musiken, ett PS4 med bildskärm på 14 tum, en blender kanske? minifrys med inbyggd ismaskin?  listan kan bli låååååååååång

allt kopplat till ett bilbatteri såklart. 

Hyfs:
Bil batteri och ett mini kylskåp.

Stollar! Nog vill hen allt ha ett fritidsbatteri minsann! 

Bilbatteri - Mycket ampere på kort stund
Fritidsbatteri - Mindre ampere på längre stund

Varierar en aning beroende på batterityper, men i generella termer så.

Startströmmen brukar ju stå på batteriet, behövs säkerligen inte så högt gissar jag! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jer2hak:
Kommer vara lus-fattig av allt detta xD Men nått mer försllag?? :S

det viktigaste av allt måste väl ändå vara ett ordentligt lås? lr hur ser skåpen ut? är dt såna man fäster hänglås i? isf rekommenderar jag det största hänglåset du kan hitta förutsatt att det passar, helst rent järn. 


   
SvaraCitera
Kudhos

S3ON:

blev dt många timmar där vid???

Halo 3 med polaren som hade skärmen vi snodde i hans skåp. Mycket halo 3 asså niggahhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:

Stollar! Nog vill hen allt ha ett fritidsbatteri minsann! 

Bilbatteri - Mycket ampere på kort stund
Fritidsbatteri - Mindre ampere på längre stund

Varierar en aning beroende på batterityper, men i generella termer så.

Startströmmen brukar ju stå på batteriet, behövs säkerligen inte så högt gissar jag! 

Röstar för ett mindre vindkraftverk ute på skolgården, lr uppe på någon utav byggnaderna.  


   
SvaraCitera