PMR: Alltså, tycker att denna tråd är så jävla söt? :DJag ee ju söt, så de ee ju inget nytt! HAHAHAHHAH OR NAH!
jer2hak: Eftersom vi antagligen ska få en ny korridor, så kan vi ju välja ett skåp nära ett eluttag!ser framför mig hur ngn klipper av sladden typ
Då kan man "Smyga" ut med en förlänglingssladd till skåpet!
S3ON: en blender kanske?perfekt för alla "will it blend"-moments man får på högstadiet
Blivande_japan: körde den hör metoden högstadiet: slutade städa skåpet efter ngn månad, efter dte slängde jag inget (utan ba slängde in allt) förrän jag slutade 9:an. fascinerande hur mkt papper man kan få in i ett skåp.+1 Fast slutade att använda skåpet helt efter ett tag och bar med mig böcker hem, glömde dem där och fick alltid dela böcker, pennor och sudd med Capture sen. <3 Hon älskade det.
jer2hak: HAHA! Jag o min kompis ska dela skåp i skolan nu efter sommarlovet!Gör inte det, mobboffer hhahaha
Vi tänkte "Inreda" skåpet i massa "Tuffa" saker som t.ex bilder på massa band o så!
Men har ni några mer tips? :S
Blåbärt:de kommer ju slänga i sina iphones o skit utan att tänka sig för =(((
perfekt för alla "will it blend"-moments man får på högstadiet
JuicyG: 1 bild på en naken kropp räckerJo... Men nu är det så att jag är KILLE och min kompis är TJEJ.. :P
JuicyG:Inte i den skolan vi går på :S
Gör inte det, mobboffer hhahaha
schim: Varför ska ni dela? :sI vår skola måste man dela skåp.. Vi är så många i klasserna :/