Aviseringar
Rensa alla

inredningstips badrum!?


Ämnesstartare

jag skulle vilja göra om lite i badrummet hos mig då det ser väldigt tomt och tråkigt ut. det är ljusa väggar och väldigt stort, och massa plats över.
hur ska jag inreda det så det ser lite roligare ut, och inte lika "tomt" ut? inte så bra idé med massa färgglada saker tror jag knappast, men något som kanske "hottar upp" lite? tips?[party]


   
Citera
Ämnesetiketter

ën hylla med massa olika badankor


   
SvaraCitera

Spegel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

ën hylla med massa olika badankor

brA ide,haha det vore gulligt[smile]

My dreams are her:

Spegel

det finns redan[party]


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

det finns redan

Triangelformig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha stora fina växter på golvet [smile]


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

brA ide,haha det vore gulligt[smile]

ofta du inte hade tänkt på det uppenbara förslaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Triangelformig?

nä fyrkantig ;d

Gunvald:

Ha stora fina växter på golve

kan ju bli fint[y] men behövs nog ett antal då,eftersom det är så tomt.. kanske blir för mkt då:/

Oväntad:

ofta du inte hade tänkt på det uppenbara förslaget.

haha hade inte de men de går nog genomföra. ;d men förutom det,något mer tips?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thisshitisBANANAS:

kan ju bli fint[y] men behövs nog ett antal då,eftersom det är så tomt.. kanske blir för mkt då:/

Ja kanske. Eller så tar du typ två [smile]


   
SvaraCitera

kanske kan du ställa in någon typ av byrå, så får du förvaringsplats också och typ.. [zzz]


   
SvaraCitera

Speglar, gärna i taket, fungerar i alla rum [wink]
Växter. Ljus fungerar alltid, men man får inte låta dem bara stå där utan faktiskt använda dem. Om jag inte bodde i hyreslägenhet så skulle jag måla i någon mörkare färg, typ mörkrött. Att byta toalettsits är ett enkelt knep. En vit trist i porslin är ju inte alltid så kul.
Man kan också sätta upp en alternativ belysning till den befintliga, som antagligen är lite stark, men fortfarande ha kvar den. Då kan man välja mellan ha mysbelys när man bara går på toaletten, och ha starkare belysning när man fräschar upp sig eller sminkar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

badankor

vet du förresten vart man kan köpa billiga badankor?typ nån webshop eller så?[smile]

batterseabardot:

na i taket, fungerar i alla rum

i taket? haha skulle va lite knäppt att sitta o glo på sig själv när man är på toa, men haha [crazy]
men iaf, tack för tipset, ska försöka genomföra flera av grejerna du skrev,bra tips [smile]


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

haha skulle va lite knäppt att sitta o glo på sig själv när man är på toa

Man behöver ju inte titta i taket när man sitter på toa. FÖrresten så ser du väl dig själv i skrevet när du tittar ner med [rolleyes]


   
SvaraCitera

Skaffa en tjusig hylla och lägg nödvändigheter på det två undre hyllorna och sätt en stor krukväxt, en ​nalle eller en staty av Lenin högst upp. Eller vad du nu gillar.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera