Aviseringar
Rensa alla

Insåg att jag har för mycket ADHD för...


Ämnesstartare

Att orka upprätthålla en "vad tycker jag om dig"-tråd. Därför är jag firren mot strömmen och bestämmer att vi vänder på frågan istället, vad tycker ni om Geigur? [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tror att jag tycker om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är en bra individ och jag gillar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker: bra. Du är cool och så verkar du rätt smart också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker: om. Du är vacker och snäll och bra. Du pratar mycket om knark och djur, och där matchar vi inte så bra, men det är okej. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar smart, och Dold text: mycket snygg.

Minustecken för ditt knarkande bara. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker samma som dom som har skrivit ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om dig. Du är snygg, en snäll och trevlig prick och har fina djur.


   
SvaraCitera

Bara träffat en gång men då var det ett stort + för vad jag kommer ihåg vad du en skön människa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awh, så fina ni är! [blush]

amsi:

J

Maxwinner:

D

dvärgkastarn:

T

STORM:

T

Zodd:

D

191 dalmatiner:

t

Ganon:

T

tevepro:

B


   
SvaraCitera
mynona

Jag tycker att du har ett snyggt utseende, verkar leva ett äventyrligt liv, har gjort det ännu mer i det förflutna och varit med om en hel del som lämnat spår (vem har det inte) men gått stärkt ur det - vi har inte talat mycket men ditt djurintresse gör att du rent automatiskt verkar vara en bra människa, särskilt som du fokuserar på kaniner. Jag har ett i sin helhet bra intryck av dig.


   
SvaraCitera

Spontant tycker jag bra om dig. Ibland uttalar du dig lite grovt om folk/saker har jag för mig, men det är inget farligt. Jag har inte sett dig visa på osunda värderingar. Jag hoppas genuint att du inte kommer fara illa av knarket. Det tycker jag verkligen att du ska slippa. Jag har fått intrycket av att du har varit med om lite jobbigt gojs, och jag önskar helhjärtat att du ska slippa allt vad jobbigt gojs heter i framtiden.

Jag häpnar även över hur du mäktar med att ta hand om så många djur! Ditt engagemang är koolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter att ha träffat dig så har min bild förändrats något enormt. verkar vara en schysst, omtänksam och förstående person, även om dina metoder inte kan verka helt reko vid första anblicken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du verkar vara en vettig person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][blush]


   
SvaraCitera