Aviseringar
Rensa alla

insåg just...


Ämnesstartare

min granne på ena sidan kan se rakt in i mitt kök från sin balkong. Och här sitter jag i bara mässingen [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

ja, men den är ju inte heller så mkt att se, har sett bilderna han la ut [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har blottat mig för stackars ung man som arbetade med att putta ner snö får taket. Har även insett att våra grannar kan se rakt in i vår soffa, brukar ligga naken/halvnaken i den och har idkat samlag i den. Tror ej att de misstycker, granngubben är alltid mycket charmig och snäll när vi råkar stöta på varandra i trappan!

Har gigantiska växter som täcker insyn i två av fönstren och alltid persiennerna nere i sovrummet (upptäckte att grannar har balkong som är i jämnhöjd, så de kan se rakt in).

Såg Tobias genom köksfönstret, han stod utan tröja och diskade [cry] Kommer aldrig våga gå avklädd i köket igen (oki, det gör jag ändå).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Såg Tobias genom köksfönstret, han stod utan tröja och diskade Kommer aldrig våga gå avklädd i köket igen (oki, det gör jag ändå)

insyn är så hemskt, vill kunna gå klädd som jag vill hemma

mvh villa/gårdsuppfödd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manet:

ja

uush va hemsk avatar du har, får typ panikatack av att se den :CCCC


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaså, där är du gugge. :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

insyn är så hemskt, vill kunna gå klädd som jag vill hemma

Samma här!! [cry] Gör det ändå, har inte fått arga lappar än! [blush]

Postorderhoran:

mvh villa/gårdsuppfödd

Mm, är uppvuxen på landet jag med. Kommer aldrig någon och stör (eller ok, öppnade för jehovas iförd morgonrock för jag trodde att det var farfar som kom, de klappade på mig och frågade om jag var sjuk.....) och det var okkk att vara lättklädd hela tiden!!! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du ingen rullgardin eller nåt?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

min granne på ena sidan kan se rakt in i mitt kök från sin balkong

[chocked]Hmm... var det inte en tjej som för ett bra tag sedan hade exakt samma problem? Är säker på att det inte var du, är ganska säker på att det skapades en tråd om exakt samma problem för ett tag sedan[tard]

Är gaaanska säker på att det inte är deja'vu[blush]

Nintendo:

de klappade på mig

[cry][cry][cry] - direkta känslan jag får av tanken att bli "klappad" av jehovas vittnen[tard][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

har du ingen rullgardin eller nåt?

Nä, dom plockade hyresgästen innan mig med sig när de flyttade :C Har genomskinliga rosa gardiner dock, bättre än inget :C

Nintendo:

Gör det ändå, har inte fått arga lappar än!

Men jobbigt att veta att folk ser ju :$

Storchen84:

Är gaaanska säker på att det inte är deja'vu

är väl inte direkt ovanlgit med insyn...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

är väl inte direkt ovanlgit med insyn...

Nej, fast trådar om insyn här känns ovanliga, även om det kanske egentligen bara är jag som inte hänger med så värst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nej, fast trådar om insyn här känns ovanliga, även om det kanske egentligen bara är jag som inte hänger med så värst

har ändå insyn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har ändå insyn

Vill också ha insyn[mad]Frågar mig själv dock om jag vill ha insyn i din lägenhet eller i mitt liv[confused]Ahh beslutsångest[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

insyn i din lägenhet

blä!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Men jobbigt att veta att folk ser ju :$

Mm, men brukar tänka att det är sjukt liten risk att någon skulle råka se liksom, ehe.

Storchen84:

- direkta känslan jag får av tanken att bli "klappad" av jehovas vittnen

[sad][sad] Kände så + att hon hade en gigantisk päls på sig [cry]


   
SvaraCitera