Aviseringar
Rensa alla

instagram?


Ämnesstartare

Isotop:

vem är det dåinstagram är nice, hade tänkt ha det som personlig bilddagbok men sen råkade jag lägga ut på fb, ska nog göra en ny

inte jag:-P en desperat kompis som vill ha konstiga stalkers^^ kände att de här var rätta stället att hitta några;-)
är inte instagram en del av fb?:-\ är väl bättre att skapa ett album på datorn än att lägga ut det? eller kan man göra så att bara vissa personer kan se bilderna man lägger upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

inte jag:-P en desperat kompis som vill ha konstiga stalkers^^ kände att de här var rätta stället att hitta några;-)

hahah... [crazy]

cuzIcan:

är inte instagram en del av fb?:-\ är väl bättre att skapa ett album på datorn än att lägga ut det? eller kan man göra så att bara vissa personer kan se bilderna man lägger upp?

grejen är ju att man kan ta en bild och en sekund senare är den i tryggt förvar på nätet, skulle aldrig komma ihåg/orka föra över bilder till datorn annars.

instagram är inte nödvändigtvis en del av fb nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lina_:

Har inte instagram.Om förstått rätt så funkar instagram bara i mobilen, inte i datorn?

du skapar kontot i mobilen, men du kan se det på datorn om de är kopplat till fb twitter photoboth etc.... men på instagram.com kan du bara ändra inställningar typ:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

hahah... grejen är ju att man kan ta en bild och en sekund senare är den i tryggt förvar på nätet, skulle aldrig komma ihåg/orka föra över bilder till datorn annars.instagram är inte nödvändigtvis en del av fb nej.

jaha trodde de va fb som startade de typ:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

haha so true:-) vad handlar din blogg om?:-)

Just nu händer där inget alls. Är i färd med att skapa en ny så det är lite öppet än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jaha trodde de va fb som startade de typ:-P

aa man kan välja om det ska vara länkat iaf.

wöö kom på hur man tar bort followers nu [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

statigram.com där kan man göra saker från datorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

wöö kom på hur man tar bort followers nu [blush]

whut? Hurdå?:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

whut? Hurdå?:P

man blockar dem. (man kan ta bort blocken direkt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Just nu händer där inget alls. Är i färd med att skapa en ny så det är lite öppet än.

ok, du får gärna länka när du är klar om du vill ha en extra läsare<3

Isotop:

aa man kan välja om det ska vara länkat iaf.wöö kom på hur man tar bort followers nu

ahhh.... hur gör man?:-) inte för att jag har några följare som jag kan ta bort men ändå^^ eller har faktiskt tre även om jag inte har lagt ut några bilder profilbild och allt de där andra man tydligen ska dela med världen:-P

Burrr:

statigram.com där kan man göra saker från datorn

Nice:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

man blockar dem. (man kan ta bort blocken direkt)

smart:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

ahhh.... hur gör man?:-) inte för att jag har några följare som jag kan ta bort men ändå^^ eller har faktiskt tre även om jag inte har lagt ut några bilder profilbild och allt de där andra man tydligen ska dela med världen:-P

Isotop:

man blockar dem. (man kan ta bort blocken direkt)

aa har ingen lust att dela mitt liv med alla men kändes taskigt att neka folk. nu kan jag lägga ut vilka bilder jag vill. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har 0 bilder men nästan 200 followers[chocked] borde antingen blocka dom flesta och göra privat eller bara göra en ny.. om jag lägger upp bilden i framtiden asso


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

instagram är kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

grejen är ju att man kan ta en bild och en sekund senare är den i tryggt förvar på nätet, skulle aldrig komma ihåg/orka föra över bilder till datorn annars.

Aha, jag kör ett cronjob som kopierar över saker via ssh till min egna server. [y]


   
SvaraCitera