Aviseringar
Rensa alla

Instagram för android


Ämnesstartare

Hej allesammans!
Jag har en xperia x10 mini mobil och har hört att man kan ladda ner instagram för android nu. Problemet är att när jag söker på det i market så finns det inte! Alla andra med android kan ju ladda ner det så varför hittar inte jag det?

När jag googlar på det så kan man ladda ner det från typ google play men när jag trycker på "ladda ner" så kommer det upp en ruta där det står, "you haven´t accessed the Google Play App store on you device with this email account."
HUR GÖR MAN?![confused]


   
Citera
time
 time

tilda94:

"you haven´t accessed the Google Play App store on you device with this email account."

Det här kan möjligtvis vara en ledtråd!

Det är det här också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, men hur löser man det då?[confused]


   
SvaraCitera

Vad är ens instagram? [confused]


   
SvaraCitera

Läs deras FAQ om de har en.


   
SvaraCitera
time
 time

Zapetta:

instagram

En fotoapp för smartphones (tidigare bara iPhone) som är överhypead. Du tar vanliga bilder med din kamera och får välja bland ett urval av filter som gör dina Helt Normala Foton till Djupa, Meningsfulla (hipster-)Bilder.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

En fotoapp för smartphones (tidigare bara iPhone) som är överhypead. Du tar vanliga bilder med din kamera och får välja bland ett urval av filter som gör dina Helt Normala Foton till Djupa, Meningsfulla (hipster-)Bilder.

Nice [cute]


   
SvaraCitera

tilda94:

xperia x10 mini

Det kanske inte fungerar till så gammalt Android..?
Kolla vilken version det kräver.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

testa logga ut från ditt gmailkonto och logga in igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det kanske inte fungerar till så gammalt Android..?
Kolla vilken version det kräver.

Men känner ändå att det borde vara android som android, så gammal är den väl ändå inte? Eller...? [shake]

John Doe:

testa logga ut från ditt gmailkonto och logga in igen?

Hm..ska prova detta!


   
SvaraCitera

tilda94:

Men känner ändå att det borde vara android som android, så gammal är den väl ändå inte? Eller...? [shake]

Har nog kommit 2-3 nya versioner och vet flera program som inte fungerar med den där versionen av Android.
Firefox, adobe reader m.fl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Har nog kommit 2-3 nya versioner och vet flera program som inte fungerar med den där versionen av Android.
Firefox, adobe reader m.fl

Jo, adobe vet jag fungerar. Men du kanske har rätt!


   
SvaraCitera

tilda94:

Men du kanske har rätt!

Kolla instagrams hemsida. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Kolla instagrams hemsida.

Ja, man kan ladda ner det på google play men då måste man ladda ner google play appen och hur sjutton hittar man den?!![confused]


   
SvaraCitera