Aviseringar
Rensa alla

INSTAGRAM


instagram-your-photos.jpg


   
SvaraCitera

Instagram är fett kul! Fast jag är ganska tråkig och följer mest folk bara. 


   
SvaraCitera

Borde lägga upp mer bilder, men på vad liksom.. 


   
SvaraCitera

Sirjens: Borde lägga upp mer bilder,

Instämmer Blink


   
SvaraCitera

Ketosatan. Lägger mest upp bilder på käk jag käkar för att tappa vikt, men det blir nog lite annat så småningom också.


   
SvaraCitera

mrman: Instämmer

Kan börja dokumentera mitt matintag, nöjd? 😉


   
SvaraCitera

Sirjens:

Kan börja dokumentera mitt matintag, nöjd? 😉

Do it Blink
Jag lägger upp allt möjligt på insta. Jag ärr väl inte super mega aktiv men några bilder per vecka typ.


   
SvaraCitera

mrman: Jag lägger upp allt möjligt på insta. Jag ärr väl inte super mega aktiv men några bilder per vecka typ.

Nuförtiden är det 0 bilder i veckan, får öka det till typ kanske runt 10. Något intressant ska jag nog hitta! 😀 


   
SvaraCitera

Sirjens: till typ kanske runt 10. Något intressant ska jag nog hitta! 😀

Jag tycker insta är rätt roligt, iaf jämfört med FB. Jag följer alla möjliga på insta också. Flera "större" användare som lägger upp bilder på bilar och sånt. Det tycker jag är rätt skojMycket glad


   
SvaraCitera

mrman: Jag tycker insta är rätt roligt, iaf jämfört med FB. Jag följer alla möjliga på insta också. Flera "större" användare som lägger upp bilder på bilar och sånt. Det tycker jag är rätt skoj

Jag är löjligt trött på FB just så ja, lätt roligare och bättre. Men jo, jag gillar en del större personer där också, och det är najs! 


   
SvaraCitera
time
 time

Heter elefantra, är rätt tråkig, men mrman likear typ hälften av alla bilder jag lägger upp


   
SvaraCitera

aaaaa du har fina bilder time 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Ketosatan. Lägger mest upp bilder på käk jag käkar för att tappa vikt, men det blir nog lite annat så småningom också.

instagram är till för matbilder

timeisrunningout:
Heter elefantra, är rätt tråkig, men mrman likear typ hälften av alla bilder jag lägger upp

jag likear väl typ alla mvh känner mig periodvis som största svansen


   
SvaraCitera
time
 time

elverpigen: ag likear väl typ alla mvh känner mig periodvis som största svansen

Gillar när du likear mina bilder, känner mig viktig då, vet inte alls varifrån jag får den känslan. Rodnar


   
SvaraCitera

mimmith heter jag. Tumme upp


   
SvaraCitera