Aviseringar
Rensa alla

Inte älskvärd? :'(


Ämnesstartare

Jag oroar mig... Jag är en homosexuell tonåring som är mullig, inte fet. Men överallt hör man hur killar BARA vill ha välformade muskulösa kroppar [sad] finns det inte folk som gillar än för person och vill ha en riktig relation? Frågan dök upp nu när jag gärna vill ha en pojkvän [blush]


   
Citera

Börja röra på dig lite. Det är kul!


   
SvaraCitera

ennie:

Börja röra på dig lite. Det är kul!


   
SvaraCitera

att tycka om någon för personligheten är en myt ja


   
SvaraCitera

Finns säkert fler feta homosexuella än du [confused]


   
SvaraCitera

*mulliga [zzz]


   
SvaraCitera

Nu när jag tänker på det så ser man nästan inga mulliga bögar. [confused][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, älskar att röra på mig och jag tränar, men tar ju sån tid och får ju aldrig några resultat [rolleyes] men de kan väl inte va så om man e bög att man inte kan bli älskad oavsätt? [chocked]


   
SvaraCitera
Hando

lille dala:

men tar ju sån tid och får ju aldrig några resultat

Då har du inte ansträngt dig tillräckligt mycket eller hållit på tillräckligt länge för att se resultat.
Det tar tid att bygga muskler.


   
SvaraCitera

lille dala:

älskar att röra på mig och jag tränar, men tar ju sån tid och får ju aldrig några resultat [rolleyes]

ett kilo i veckan bör inte vara några problem, två om du svälter dig.

lille dala:

men de kan väl inte va så om man e bög att man inte kan bli älskad oavsätt? [chocked]

vad har din läggning med något att göra?[zzz]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

vad har din läggning med något att göra?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

vad har din läggning med något att göra?[zzz]

Dom sa ju i tidigare inlägg att bögar bara gillar tränade killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns killar som blir grym tända på mulliga killar oroa dig inte 😀 har ungefär 6 homosexuella kompisar som är killar 2 av dom är riktigt mulliga och en av dom håller på att få en liten öl mage 🙂


   
SvaraCitera

lille dala:

Dom sa ju i tidigare inlägg att bögar bara gillar tränade killar

tror inte bögars killsmak bör skilja sådär avsevärt mycket från tjejernas[smile] och du ser ju inte sååå fet ut på din bild. hittar du någon som gillar dig för den du är så bryr han sig nog inte om att du inte är ett muskelberg[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, får se hur de blir [rolleyes] får hoppas på de bästa antar jag


   
SvaraCitera