Aviseringar
Rensa alla

Inte bi? :S


Ämnesstartare

Jo nu var det så att jag enda sedan jag var 13 år har blivit tänd på killar och tyckt det var intressant, men nu när jag har en pojkvän som är helt underbar mot mig så var jag jätte glad och exalterad om det först, men när det gått 3 veckor så känner jag knappt någon attraktion till någon kille överhuvud taget. Det känns bara inte rätt att vara tillsammans med en kille på det sättet som om jag skulle varit med en tjej.

Har samtidigt blivit intresserad av en tjej. När vi var på skolläger ute i skogen så satt jag och hon och höll om varandra i flera timmar ensamma framför en brasa, sen satt jag och jag smekte hennes hår och rygg när hon låg i sin säng medan hon smekte mina ben.

Borde jag göra slut med min kille? Han sa idag att han skulle bli jätte ledsen om han förlorade mig och att han är så rädd för att han ska just förlora mig, dum som jag var så sa jag att han inte behövde oroa sig...

Jag har en stor identitetskris, har gått och varit förbannad på mig själv i 4 år och försökt tvinga mig själv att inte tycka om killar, och nu när jag har en kille och accepterat att jag var Bi så försvinner allt, känns som om jag aldrig skulle kunna vara tillsammans med en kille.

Är jag ens bi eller var det bara en fas i mitt liv?
Borde jag vänta längre och se ifall jag ändras tillbaks? Har haft perioder då och då som inte varar så länge när jag inte attraherats av killar.
Ses det som otrohet att bara mysa med den tjejen?:/ Kände mig som en idiot dagen efter..

Tror ni att hon är intresserad av mig? En killkompis satt å klagade hela tiden på att jag satt i hennes säng, då sa en annan kompis "Dom är intresserade av varandra" då sa jag: "jag har redan en tjej (kille) (vill inte berätta för någon innan jag är helt säker på att jag är bi)" han sa förlåt men hon sa inget om det, hon brydde sig liksom inte om det.

Jag får panik av att sitta här och fundera på allt detta ensam, kommer inte fram till något och vet att jag borde göra det eftersom jag aldrig har problem att hjälpa andra med relations situationer, skulle varit bra att höra någon annans perspektiv på saken.


   
Citera

Våga Vara Rädd:

Är jag ens bi eller var det bara en fas i mitt liv?

Du är säker på att det inte är bara just honom du inte är attraherad av?
Om det gäller killar allmänt så var det nog en fas ja. Vissa behöver testa på lite olika innan de bestämmer sig.

Våga Vara Rädd:

Tror ni att hon är intresserad av mig?

Det är omöjligt att säga med den lilla infon du kommit fram med.
Men visst det finns en möjlighet.

Våga Vara Rädd:

skulle varit bra att höra någon annans perspektiv på saken.

Ja tyvärr låter det nog som om det är lika bra att göra slut med killen. Ni kan ju inte vara ihop för att du ska vara snäll mot honom, det skulle nog han inte heller vilja.

Så det är nog bäst för er båda att ni går vidare.


   
SvaraCitera

Våga Vara Rädd:

Jag får panik av att sitta här och fundera på allt detta ensam

Varför skriver du allt detta här? Prata med din kille istället. 0o
Du behöver inte nämna tjejen även om jag tycker att du borde göra det. Iaf, du kommer bara må skit av att sitta inne med allt detta. Prata med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan hända att du har, eller håller på att, skifta från bi till straight. Kan också hända att du bara kommit in en fas där du inte är så attraherad av killar och att den går över.

Prata med din kille och säg att det är lite jobbigt just nu. Förklara ungefär det du skrev här, men helt ärligt skulle jag inte nämna tjejen. Försök att inte bryta med din kille, iaf inte om du hade känslor för honom nyss, utan vänta några veckor (om du står ut) så du ser om det kommer tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våga Vara Rädd:

så satt jag och hon och höll om varandra i flera timmar ensamma framför en brasa, sen satt jag och jag smekte hennes hår och rygg när hon låg i sin säng medan hon smekte mina ben.

Låter ju som att du är gay, om något[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Du är säker på att det inte är bara just honom du inte är attraherad av?
Om det gäller killar allmänt så var det nog en fas ja.

Stringburka:

Det kan hända att du har, eller håller på att, skifta från bi till straight. Kan också hända att du bara kommit in en fas där du inte är så attraherad av killar och att den går över.

Jag har alltid dragits mer mot tjejer. I hela mitt liv så har jag nästan bara umgåtts med tjejer och jag har 4 stora syrror. Jag är ganska feminin av mig (inte på det sättet att jag skulle vilja bli en drag queen.) Kan det ha haft en effekt på mig att vilja bli ihop med killar?

Stringburka:

Prata med din kille och säg att det är lite jobbigt just nu. Förklara ungefär det du skrev här,

Vi är ju inte så jätte nära varandra, har bara varit ihop 2 veckor och vet inte riktigt hur han skulle reagera, tror det skulle vara kört för all framtid ifall jag berättade att jag inte är säker på att jag är bi.

FreeWay89:

Det är omöjligt att säga med den lilla infon du kommit fram med.
Men visst det finns en möjlighet.

När vi satt i sängen så tjötade en killkompis på att jag skulle ta och lägga mig i min egen säng. Då sa jag "om hon inte klagar så tänker jag inte det, är du avundsjuk eller?" när han fortsatte att klaga så sa en annan kompis "Håll käften, dom är intresserade av varandra" jag sa det att jag hade redan en relation och han sa förlåt till mig, men hon brydde sig inte av vad han sa om att vi hade intresse för varandra. Hon bara fortsatte att mysa med mig. Fick reda på sen att hennes farfar hade dött, så kanske ville hon bara tröstas? Vi åkte buss tillsammans sen och pratade massor, hon fick mitt mobil nummer och msn. Dan efter så började vi smsa jätte mycket och vi satt uppe hela fredagskvällen på msn och pratade om allt möjligt.

kebu12:

Låter ju som att du är gay, om något[confused]

Nej jag är inte gay
men med dej
är det helt okej [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våga Vara Rädd:

namn

fint nick du har [blush]. ska våga vara mer rädd tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våga Vara Rädd:

så sa jag att han inte behövde oroa sig...

[bigcheers]

Våga Vara Rädd:

Jag har en stor identitetskris

jag med [sad][cry]

Våga Vara Rädd:

Är jag ens bi eller var det bara en fas i mitt liv?

jag har gått från gay till straight.

Våga Vara Rädd:

Borde jag vänta längre och se ifall jag ändras tillbaks?

jag har en viss svaghet för en viss typ av killar. så för mig så vet jag att det kommer tillbaks när dessa personer dyker upp. men det hela verkar mer ha med personlighet att göra än om kön.

Våga Vara Rädd:

Ses det som otrohet att bara mysa med den tjejen?:/

tror nästan det, när du dessutom har feelings :(. jag skulle blivit ledsen om jag va din pojkvän.

Våga Vara Rädd:

text.

tycker om dig redan [cute], välkommen till um! (antar att du är relativt ny)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

jag har gått från gay till straight.

Känns bara så konstigt, har gått runt och hatat mig själv i 4 år för att jag tyckte om killar, och nu när jag har accepterat det så vänder det :S
Jag tror inte att jag skulle kunna ha ett fungerande förhållande med en kille :/

oktoberbarn:

tror nästan det, när du dessutom har feelings :(.

Känner mig som en idiot, vi gick och höll om varandra när vi var ute och gick i skogen på kvällen. Det var till och med en tjej som frågade om vi var ett par när vi satt vid brasan. Men asså, från början när jag vi satt och mös framför brasan höll vi om varandra bara för att det var kallt och för att vi är vänner, satt bara och pratade. Det var lite senare som jag kom att tänka på att jag kanske till och med tycker om henne lite mer än som en kompis.

oktoberbarn:

välkommen till um! (antar att du är relativt ny)

Tack så mycket 🙂 Jo, jag är ganska ny. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Varför skriver du allt detta här? Prata med din kille istället. 0o

Han är på kalas och hos sin farsa hela helgen så kan inte prata med han ordentligt, vill inte göra han ledsen heller när han ska ha roligt. Vill veta vad jag ska säga och hur jag ska säga det först, för han misstolkar allting jag säger typ :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våga Vara Rädd:

Nej jag är inte gay
men med dej
är det helt okej [cute]

Aa vet, är för manlig för att det skulle kunna vara gay[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förklarade för min kille idag hur det var och gjorde slut med han. Samtidigt har jag fått mer känslor för tjejen och hon har skrivit flera saker som tyder på att hon verkligen tycker om mig. Dessutom så går alla i skolan runt och pratar om hur mycket hon tycker om mig.

Tog mod att säga till henne att jag tycker väldigt mycket om henne efter att jag gjort slut med min kille å förklarade att jag precis gjort slut med han. Har inte hört ett enda ord från henne på flera timmar nu. Hon kommenterade det inte ens :/ Vi umgicks igår hemma hos henne och hade flera tillfällen när vi kom varandra riktigt nära. Sen igår frågade jag varför hon inte protesterade när en killkompis sa att vi hade intresse för varandra och då sa hon så här:

"Kanske inte är bra att säga för mkt när du är ihop med en. Även om det tar emot att inte säga något..."

Trodde seriöst hon var dö kär i mig och var skit glad hela dagen, men nu är jag helt deppig när hon inte hör av sig. Hon ska iväg imorgon efter skolan och är inte säker på att hon kommer till skolan imorgon eftersom hon inte har någon lektion hon behöver gå till. Vad ska jag göra? Jag skickade iväg "Tystnaden tar kål på mig :/" men har fortfarande inte hört något. Jag vill bara lägga mig och sova och hoppas på att hon hört av sig medans jag sov, problemet är att jag har för många tankar för att kunna göra något annat. Har försökt 9792387 saker för att få mina tankar på någonting annat. Något tips på vad jag ska göra? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hela bög-verksamheten äcklar mig i sin helhet.. Usch.

Våga Vara Rädd:

samtidigt

Respekterar jag er så länge ni lämnar mig ifred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi är jätte lika varandra, vi är dom 2 bästa eleverna i hela skolan. Har gemensamma intressen och förstår varandra 100%. Vågar öppna upp sig för varandra på ett sätt ingen gör för någon annan.

Fick precis ett svar från henne, var på väg att skära av mig huvudet när jag såg det.

"Förlåt haha^^^jag kan inte säga att jag inte gillar dig för då skulle jag ljuga... men jag måste prata med gustav (killen som hon hade på G förut men som hon inte träffat på typ 2 veckor nu) lite o lite så... För jag är själv lite förvirrad vad jag känner:) om du förstår:)"

Jag är helt förälskad i henne men är jätte rädd att detta ska få konsekvenser på hur våran vänskapsrelation är, rätt taskigt läge att behöva se varandra i skolan varje dag efter detta. Hon är ju uppenbarligen inte så intresserad som hon verkade först... Jag tog en stor risk och känns som om någon precis skjutit ett hål i mitt hjärta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och ja, om en mod skulle råka se detta, det borde flyttas till relationer istället.


   
SvaraCitera