Aviseringar
Rensa alla

Inte bisexuell väl 😛


Ämnesstartare

Jag har inte varit kär i alla personer som jag har haft sex med, innebär det att jag inte tänder på dem? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

man blir ju inte kär i killar om man är kille och heterosexuell...

så ifall jag är inkapabel att älska någon fast ändå har sex, betyder det att jag är asexuell? det låter jävligt konstigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amason:

Haha jag ? Vem pratade om mig

lol läste fel, läste "Jag kom och tänka på att jag kan med tjejer man känner tänka mig att ligga med en annan tjej"
men hoppsan, läste tydligen fel såg jag när jag dubbelkollade så [rolleyes]

Amason:

Sj då ?

asexuell [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

så ifall jag är inkapabel att älska någon fast ändå har sex, betyder det att jag är asexuell? det låter jävligt konstigt...

nej, det har jag ju inte sagt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

nej, det har jag ju inte sagt

nähä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

nähä.

[confused]


   
SvaraCitera

om man tog bort alla läggningar och så var alla sexuella istället??[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

sexualitet handlar om sex, är inte det rätt så självförklarande?

precis, biSEXuell heter de väll ändå? inte biförälskad eller liknande -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

precis, biSEXuell heter de väll ändå? inte biförälskad eller liknande -.-

det finns ett begrepp som ibland används som heter -emotionell, i sammanhanget heteroemotionell eller homoemotionell, eller biemotionell, som kan vara relevant att använda beroende på vem man pratar med. sexualitet som så brukar omfatta både rent sexuellt och känslomässigt, men finns det ena så anser jag att det, om man inte specificerar sig, räcker. dvs, attraheras man sexuellt av båda könen så räknas man rimligen som bisexuell. om man blir kär i båda könen och inte sexuellt attraherad av båda så kan det bli lite lurigare med begreppen, men det är ju inte ett problem som är relevant för tråden.


   
SvaraCitera
Homo0

Amason:

För dessa kompisar tar jag inte så bisexuella när de ändå inte kan bli förälskade i tjejerna alls och att det sällan tycker en tjej är sexig på det sättet och då de bara blir förälskade i killar ?

Jag kan ha sex med både killar och tjejer.
Jag är så bög man bara KAN bli.
Jag blir bara kär i killar och vill betala villalånet med en man.
Så enkelt är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera