Aviseringar
Rensa alla

Inte bleka?


Ämnesstartare

Postorderhoran:

menar ej att låta elak om jag gör det, förlåt

lugnt [love]

Postorderhoran:

har ej haft ok matintag, ska fixa till det.

Det tycker jag allt.


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

men borde det inte stå på förpackningen då? För på den jag använde stod det 15 min

Vad använder du för hårfärgning?

Jag brukade använda directions, de är otroligt milda färgningar (eller snarare toningar) så de kräver ett hår som är blekt så det nästan är vitt och en riktigt lång verkningstid för att de ska verka som en färgning och inte toning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Vad använder du för hårfärgning?

kommer inte ihåg vad den hette, men köpte den på Schock iallafall.

framtidstron är död:

Jag brukade använda directions, de är otroligt milda färgningar (eller snarare toningar) så de kräver ett hår som är blekt så det nästan är vitt och en riktigt lång verkningstid för att de ska verka som en färgning och inte toning.

De verkar bra, ska kolla upp. Vart köpte du?


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

kommer inte ihåg vad den hette, men köpte den på Schock iallafall.

Nomnomnam:

De verkar bra, ska kolla upp. Vart köpte du?

Beställde oftast från shock, så det är antagligen den hårfärgen du har, om de inte hittat på något nytt sen jag var blåhårig för några år sedan. På min tid fanns det iaf inga riktiga färgningar för blå, grön eller lilahåriga, utan det var directions toningar som gällde.

Prova att sätta i den vid en tid på dagen när du inte ska gå ut något mer och sov med den sedan under natten. Så kommer det nog bli bra. Färgningen är så mild så det skadar inte håret alls att ha i den så länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Beställde oftast från shock, så det är antagligen den hårfärgen du har,

Kom på att jag bara kan gå in på shock och kolla, och det var directions toning.

framtidstron är död:

Prova att sätta i den vid en tid på dagen när du inte ska gå ut något mer och sov med den sedan under natten. Så kommer det nog bli bra. Färgningen är så mild så det skadar inte håret alls att ha i den så länge.

Tror nog jag kör på det. Det enda som stör mig är att jag måste vara blond i skolan, haha [n]
Tack [love]


   
SvaraCitera