Aviseringar
Rensa alla

Inte en enda notifikation......................


Ämnesstartare

Skäms på er!!! Arg

Nåväl (era jävlar), har ni en fin morgon?  Jag äter frukost i solen  och har redan hunnit sätta på en tvättmaskin och städat kattlådan.  Mhm.


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Jag har spenderat den senaste timmen med att skriva upp alla buggar jag kan hitta i vår bug tracker. Snart ska jag förhoppningsvis kunna sätta igång att fixa så många av dem som möjligt.

Men först ska jag dricka kaffe. Det har stått och puttrat i 1½ timme nu, men jag har varit så uppslukad att jag glömt gått och hämta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men först ska jag dricka kaffe. Det har stått och puttrat i 1½ timme nu, men jag har varit så uppslukad att jag glömt gått och hämta.

Duktig arbetare! Hur mår Kropotkin?

(tänkte bara citera denna del så jag markerade den och klickade på citera men stycket ovan kom ändå med)


   
SvaraCitera
Åtta

isola:
Duktig arbetare! Hur mår Kropotkin?

(tänkte bara citera denna del så jag markerade den och klickade på citera men stycket ovan kom ändå med)

Kropotkin mår nog bra. Jag vet inte riktigt var han är just nu. Förmodligen ligger han och sover någonstans, som katter tenderar att göra.

Att citera endast stycken är inte implementerat (ännu?). Vet inte med all säkerhet om det ska göras eller ej, men jag skulle vilja göra det. 


   
SvaraCitera
Paseo

Min morgon är helt ok. Smilla väckte mig kl 08 o jag kunde inte somna om. Tog en dusch å tränade inför teoriprovet.
Fick se att min pojkvän ringt mig flera gånger inatt men jag hör inte sånt när jag sover. Stackarn. Han tror väl att jag inte vill svara eftersom vi bråkade igår Ledsen Bråk över telefon är så töntigt sånt borde inte hända tkr jag.
Smilla hade min hals som kudde när jag vaknade imorse hihi åhh Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Att citera endast stycken är inte implementerat (ännu?). Vet inte med all säkerhet om det ska göras eller ej, men jag skulle vilja göra det. 

Det skulle jag också vilja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min morgon har inletts med en sjukt god råsaft på apelsin, ananas och mynta (Loviseberg presseri) samt avstämningsmöte angående gårdagens lansering. Nu ska jag sätta mig och sammanställa alla era buggrapporteringar i ett dokument så att utvecklarna kan börja bocka av. Kommer bli bra det här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Min morgon är helt ok. Smilla väckte mig kl 08 o jag kunde inte somna om. Tog en dusch å tränade inför teoriprovet.
Fick se att min pojkvän ringt mig flera gånger inatt men jag hör inte sånt när jag sover. Stackarn. Han tror väl att jag inte vill svara eftersom vi bråkade igår Ledsen Bråk över telefon är så töntigt sånt borde inte hända tkr jag.
Smilla hade min hals som kudde när jag vaknade imorse hihi åhh Hjärta

Hurtigt! Halvsov nog vid åtta.
Lycka till med körkortet! Så drygt med allt man måste lära sig bara.


   
SvaraCitera
Paseo

isola:
Hurtigt! Halvsov nog vid åtta.
Lycka till med körkortet! Så drygt med allt man måste lära sig bara.

har det supergosigt just nu hihi

rmtxs7.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

har det supergosigt just nu hihi

rmtxs7.jpg

Hjärta

gullehöna


   
SvaraCitera

Gomorron på er. Inte en enda notifikation för mig heller (sjukt irriterande att det står 0 med rött, så man i en halv sekund tror att det är något viktigt..)

Själv så vaknade jag just, efter en sen kväll med några av kollektivets medlemmar (diverse spel, som Sanning och Konsekvens, samt en del dricka för många). Men nu är jag fit for fight. Ska börja med att städa skafferiet eftersom vi fått ohyra, isch...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unique we are:

Gomorron på er. Inte en enda notifikation för mig heller (sjukt irriterande att det står 0 med rött, så man i en halv sekund tror att det är något viktigt..)

Själv så vaknade jag just, efter en sen kväll med några av kollektivets medlemmar (diverse spel, som Sanning och Konsekvens, samt en del dricka för många). Men nu är jag fit for fight. Ska börja med att städa skafferiet eftersom vi fått ohyra, isch...

Åh var sjukt längesedan jag lekte sanning eller konka, snurra flaskan & dyl

ajdå 🙁 anticimex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GråterJag försov mig, med flit.. Måste iväg nu.. 


   
SvaraCitera

isola:
Åh var sjukt längesedan jag lekte sanning eller konka, snurra flaskan & dyl

ajdå 🙁 anticimex?

Roliga saker händer när man bor i kollektiv 🙂 
Jo, vi ska väll kolla på sånt. Men det är vaktmästarens jobb. Jag har mest i uppgift att slänga alla mina grejer Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unique we are:

Roliga saker händer när man bor i kollektiv 🙂 
Jo, vi ska väll kolla på sånt. Men det är vaktmästarens jobb. Jag har mest i uppgift att slänga alla mina grejer Gråter

kanske flöttar in  då Blink


   
SvaraCitera