Aviseringar
Rensa alla

Inte en enda notifikation......................


Ämnesstartare

Har ätit frukost, läst ut en bok, varit ute med hunden så hon fick dra samt tagit en liten sväng runt kvarteret. Braa staaart!


   
SvaraCitera

isola:

kanske flöttar in  då Blink

Du är välkommen Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Kropotkin mår nog bra. Jag vet inte riktigt var han är just nu. Förmodligen ligger han och sover någonstans, som katter tenderar att göra.

Att citera endast stycken är inte implementerat (ännu?). Vet inte med all säkerhet om det ska göras eller ej, men jag skulle vilja göra det. 

Ja det vore toppen ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unique we are:

Du är välkommen Tumme upp

najsss vore fint

kulturmarxisten:
Ja det vore toppen ...

+1111


   
SvaraCitera
penja

Jag vaknade precis, väldigt precis. Ligger och kisar framför mobilen och försöker se vad jag skriver. Tydligen vad det dags nu, för jag ska visst dra på mig träningsskor och vandra hem till en polare om bara nån timme. 

Gissa vad? Jo vi ska göra nått jättetjejig. Sola solarium. I och för sig är det väl killar som gör det också. Hur som helst, jag tycker inte det är en bra grej att göra dag ut och dag in. Men just nu är det bra för min hy. 

Sen ska jag plugga och ja mig idag, superskoj!.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill också ha notifikation...


   
SvaraCitera
Paseo

sov 2 timmar. gött. nu ska jag till äckelströmstad för 1 körlektion till. jag fick 1 till för att jag körde sämre än vanligt igår. han sa va e de hääääär du körde perfekt förut ok kom hit imorgon då ska du köra som 1 gudinna

ok så ah nu måste jag kämpa kämpa kämpa


   
SvaraCitera