Aviseringar
Rensa alla

inte få barn?


Ämnesstartare

mja,klart du kan,du har ju en till?Jag vet själv att förr fick jag alltid ägglossning på min vänstra(det känns faktiskt[rolleyes]) och nu är typ halva+äggledaren borta och jag tror jag fortfarande kan få en unge,kroppen ställer ju om sig,så även man brukar ha ägglossning från en så har man ju en i reserv,varför skulle man annars ha två äggstockar?[rolleyes]blir möjligen lite drygare att få barn,men inte mycke,d går.


   
SvaraCitera
Gloria

Robbin:

Fejk? [tard]
Eller har du missförstått sidan, ungdomar.se? [rolleyes]

crank it up!

Osäker själv kanske?

Förklara gärna!


   
SvaraCitera

Gloria:

Osäker själv kanske?

Vad ska jag vara osäker på? [rolleyes]

Aja, det jag menade var att jag undrade vad du gör på ett ungdomsforum?
Om det nu är så att du är 58 år.
Det hela kändes rätt orimligt för mig, så därför undrade jag om du var fejk.


   
SvaraCitera

Sedan är väl frågan om inte äggen tar slut i förtid för man producerar väl inga nya? Fast det kanske är hormoner som begränsar hur länge man kan bli med barn snarare än antalet ägg, vad vet jag.


   
SvaraCitera
Gloria

Robbin:

Om det nu är så att du är 58 år.
Det hela kändes rätt orimligt för mig, så därför undrade jag om du var fejk.

crank it up!

Ok, jag förstår. Sorgligt att svenska ungdomar inte tar till sig de erfarenheter som gamlingar skaffat sig. Sorgligt för dem själva vill säga.

Visst kunde jag ha dolt motiv för att vara här. Men det skulle också kunna vara så att jag tycker om att dela med mig och att få känna lyckan att unga slipper en massa onödiga smärtsamma erfarenheter.

Livet är ändå ganska kort. Att slösa bort det på smärta är dumt. Själv kommer du kanske att bli gammal med, ifall du får leva vill säga. Inte så självklart i vår värld med alla hot!

Jag önskar dig all lycka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gloria:

Varför gjordes det?

Jag hade en cysta, och den satt så invirad i äggstocken och äggledaren så de var tvungna att ta bort dom också.

Gloria:

Visst finns mirakel!!!

åååh [smile]


   
SvaraCitera
Gloria

hallonsaaft:

åååh [smile]

Det psykiska lär också ha betydelse. Finns dom som fått barn efter det dom adopterat! Ett sådant barn = min bästa väninna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera