Aviseringar
Rensa alla

Inte glad


Ämnesstartare

Var glad, är det inte längre. Nu är det sämre än sämst. Varför är det att jag inte får vara glad eller ha det bra? Så fort det liksom går lite uppåt så är det bara en tidsfråga innan det blir ännu sämre en innan igen, jag lär mig aldrig... börjar fundera på om det kanske finns ödet, Gud eller högre makter eller så för det kan omöjligt bero på slumpen att det alltid går så här. Mycket gnäll nu men jag struntar i det, orkar snart inte längre för det är inget kul. Alla människor bara sårar en. Sinnessjukt. 

Varför? 


   
Citera
Ämnesstartare

för att:


   
SvaraCitera

Livet är helt enkelt orättvist. Det gäller att verkligen ta vara på de fina stunder man har och att hitta sätt att parera de dåliga. Hur det går till har jag ingen aning om, men använd dina positiva erfarenheter som instrument 🙂


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Har avfärdat tankarna om slumpmässighet i livet, det ger ju bara mer huvudbry.
Livet är orättvist och en del av oss ska helt enkelt inte lyckas mer än att drömma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förändra det du kan och acceptera det du inte kan förändra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker man bara på hur allt är skit blir det inte bättre iaf

 


   
SvaraCitera

Livet är orättvist, ja. Men när du ligger där, på golvet av vad som verkar som ett djupt håll. Ställ dig upp, borsta av dig och stick envist ut hakan. Börja sedan klättra. Har du tur finns det folk som hjälper till att dra upp dig. Du är värd så mycket mer än att må dåligt! Kram!


   
SvaraCitera
reben

vad är glad


   
SvaraCitera
Draug

onda spiraler är lätt att fastna i, kan vara fan så svårt att bryta sig ur men man får aldrig g e upp och sluta drömma. Vissa saker är det nog tänkt att vi ska genomlida i livet för att lära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att steg 1 är att sluta se sig som ett offer och att tänka att man får försöka ist för att allt alltid går dåligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Står att tråden blivit borttagen... 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

FruLiten: förändra det du kan och acceptera det du inte kan förändra

och ge mig förstånd att inse skillnaden Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eyy mannen, Patrick min polare. Det må vara för att folket icke få förstå. Man kan få dom att förstå eller att hålla saker för sig själv. Det må vara krångligt att få dom att förstå, och man bör därför tänka noga om det man vill få folket att förstå. Annars så kan det bli som så att det inte funkar att få dom att förstå, istället så känns det hopplöst och man börjar strunta i att kommunicera med klara och schyssta konversationer. Försök att förklara så smidigt som möjligt samtidigt som du ska ta god tid på dig att få föra fram exakt vad du tycker om delen. Skaffa tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Eyy mannen, Patrick min polare. Det må vara för att folket icke få förstå. Man kan få dom att förstå eller att hålla saker för sig själv. Det må vara krångligt att få dom att förstå, och man bör därför tänka noga om det man vill få folket att förstå. Annars så kan det bli som så att det inte funkar att få dom att förstå, istället så känns det hopplöst och man börjar strunta i att kommunicera med klara och schyssta konversationer. Försök att förklara så smidigt som möjligt samtidigt som du ska ta god tid på dig att få föra fram exakt vad du tycker om delen. Skaffa tid.

Knepigt inlägg typ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:
Livet är orättvist, ja. Men när du ligger där, på golvet av vad som verkar som ett djupt håll. Ställ dig upp, borsta av dig och stick envist ut hakan. Börja sedan klättra. Har du tur finns det folk som hjälper till att dra upp dig. Du är värd så mycket mer än att må dåligt! Kram!

Nu finns det inget folk...

Istechetvåpunktnoll:
Livet är helt enkelt orättvist. Det gäller att verkligen ta vara på de fina stunder man har och att hitta sätt att parera de dåliga. Hur det går till har jag ingen aning om, men använd dina positiva erfarenheter som instrument 🙂

Det som var positivt är nu borta


   
SvaraCitera