Aviseringar
Rensa alla

Inte gnäll, utan en vädjan till hjälp!


Ämnesstartare

Hej alla!
Jag har lite av ett dilemma och det gäller en viss jämårig dam i min klass som jag är fruktansvärt tok-kär i.

Det hela har långsamt byggts upp för mig, från att bara "gilla" henne, till att ligga och tänka på henne på kvällarna. Det som fick mig att reagera som starkast var det att hon faktiskt bjöd mig på balen som vi 3:or hade. Jag är ganska blyg av mig och vågade inte fråga, så självklart blev jag väldigt glad.

Hon har en "kille", men som många jag frågat har förklarat, kanske ändå inte är en riktig relation. Den där delen måste jag säga är lite komplicerad.

På själva balen gick allt enligt mig väldigt bra och efter ett par glas vin vid middagen slog jag på storcharmen och flirtade lite oskyldigt. Reaktionerna jag får är alltid positiva, har man tur får man en puss eller så. Men visst, det kanske inte betyder något i sig...

Men hon på något sätt testar mig, som om hon vill se vad jag klarar. På balen var det bland annat att jag skulle plocka upp en sak ur hennes BH, vilket jag självklart inte vågade, så försiktig som jag är.

Alltså alla dessa signaler, tillsammans med att vi brukar skämta om att vi borde vara ett par, gör mig förvirrad.

Jag kanske bara är dålig på att tolka signaler eller så kanske jag borde gå all in och verkligen ge gärnet?

Jag har postat en ny diskussion innan och fick grym respons på den, och jag hoppas verkligen att samma sorts vanliga själar svarar.

/Jonney


   
Citera
Ämnesstartare

Jonneyboy:

Jag kanske bara är dålig på att tolka signaler eller så kanske jag borde gå all in och verkligen ge gärnet?

Tycker du ska köra på faktiskt, Försök att inte vara så blyg, Utan kör på impuls, funkar.

Att hon har kille är lite tricky hade hon inte haft det hade det helt klart varit mycket lättare. Men kör på och se hur det utvecklar sig, Låt det inte dö ut bara, finns risk för att det kan bli så.

Jonneyboy:

Men hon på något sätt testar mig, som om hon vill se vad jag klarar. På balen var det bland annat att jag skulle plocka upp en sak ur hennes BH, vilket jag självklart inte vågade, så försiktig som jag är.

Klart hon testar dig, det gör alla tjejer, oavsett dom vet om det eller inte, bara att vara dig själv passar det inte henne så funkar det endå inte.
Men tror nog du skulle bara plockat upp grejen ur hennes bh utan att göra en min, som om det inte alls vore någon grej, vilket det iofs inte är.

Jonneyboy:

Alltså alla dessa signaler, tillsammans med att vi brukar skämta om att vi borde vara ett par, gör mig förvirrad.

Antagligen gillar hon dig väldigt mycket som vän "bara" eller så Vill hon mer, upp till dig att ta reda på det, kör hårt! och lycka till.


   
SvaraCitera

Jonneyboy:

Jag har postat en ny diskussion innan och fick grym respons på den, och jag hoppas verkligen att samma sorts vanliga själar svarar.

1+1 ? där har du svaret.


   
SvaraCitera

Kör på stenhårt, det är inte precis så att du har något att förlora.
Och om allt skulle skita sig så går ni ju inte samma klass så länge till [bigsmile]


   
SvaraCitera

aaaaw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go all in! Att hon har ett annat förhållande är hennes business, inget du behöver bry dig om...

Tjejen vill ju! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

Låt det inte dö ut bara, finns risk för att det kan bli så.

sant.det e stor risk i sån här situation.

Jonneyboy:

i min klass som jag är fruktansvärt tok-kär i.

kör sten hårt. ta chansen. man lever bara en gång och du kanske får inte det nån annan gång.


   
SvaraCitera

Du har ingenting att förlora!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm... då var det gjort. Förklarade mina känslor för henne, men men, de var liksom inte besvarade. Hon sade att hon gillade mig som en vän och att vi ska försöka hålla kontakten [chocked]

Mitt hjärta deppar och sommaren kanske inte kommer vara lika ljus som den kunde varit...

Tänkte att det kanske fanns ngn intresserad som undrade hur det skulle sluta [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drick dig lagom berusad o kör hårt..ring henne kolla läget [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera