Aviseringar
Rensa alla

INTE IGEN!


Ämnesstartare

skola imorgon och bajspraktik på måndag. game over livet [cry]


   
Citera

var ska du praktisera da?
kan ju kanske bli kul!? bestäm dig inte i förväg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa jobbgtt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för mig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visste direkt att det var du som var TS [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste du ha praktik om du mår så dåligt då? :/

Jag hoppade av min praktik och bytte till ett annat för att jag mådde så dåligt över där jag var. Men du kanske är på ett bra ställe som den tidigare sa? 🙂 Du kan ju kolla kanske med din mentor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

var ska du praktisera da?kan ju kanske bli kul!? bestäm dig inte i förväg

det heter typ mötesplats dalaberg. jag vet inte ens vad det är eller vad jag ska göra. läraren bara bestämde att jag skulle vara där. förlorade hoppet när min lärare sa att de sa att jag måste köpa dumma arbetsskor eller nåt. jag vill inte köpa speciella arbetsskor

Hjärtlös:

aa jobbgtt

mer än jobbigt!

g*nus:

Inte för mig

det hjälper ju inte mig [cry]

Xisco:

Visste direkt att det var du som var TS

vad är TS?

Mollybolly:

Måste du ha praktik om du mår så dåligt då? :/ Jag hoppade av min praktik och bytte till ett annat för att jag mådde så dåligt över där jag var. Men du kanske är på ett bra ställe som den tidigare sa? 🙂 Du kan ju kolla kanske med din mentor?

måste nog a praktik. är en helt enorm grej av linjen och utan den får jag inget betyg

hoppas ditt andra ställe var bättre [smile] vet inte om jag kan byta, borde fråga tanten men hon är så dryg och trög, lyssnar aldrig. fast får försöka. haha jag vet knappt vad det är för ställe, men känslan säger mig att det är bajs och min känsla för sånt överger mig sällan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det heter typ mötesplats dalaberg. jag vet inte ens vad det är eller vad jag ska göra. läraren bara bestämde att jag skulle vara där. förlorade hoppet när min lärare sa att de sa att jag måste köpa dumma arbetsskor eller nåt. jag vill inte köpa speciella arbetsskor

Det ska dom fan ge dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det ska dom fan ge dig.

jag tycker de ska låta mig få ha vilka jävla skor jag vill. alterantivt betala för skitskorna och ge mig skiten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer bli tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

kommer bli tråkigt

wut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag tycker de ska låta mig få ha vilka jävla skor jag vill. alterantivt betala för skitskorna och ge mig skiten

Är det speciella arbetsskor så är det nog någon stålhättad historia du kommmer att ha nytta av när något tungt och jävligt faller på dina stackars tåjävlar, men faktum kvarstår att om dom halvt tvångsplacerar dig för gratisjobb på någon diffus arbetsplats skall inte du behöva betala för något sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

wut?

morgondagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Är det speciella arbetsskor så är det nog någon stålhättad historia du kommmer att ha nytta av när något tungt och jävligt faller på dina stackars tåjävlar, men faktum kvarstår att om dom halvt tvångsplacerar dig för gratisjobb på någon diffus arbetsplats skall inte du behöva betala för något sådant.

ja nåt sånt sa tanten. fast är mina tår och vill jag utsätta dem för nån "risk" så ska jag cokså få göra det. nej precis. bajs är hela skiten

Hjärtlös:

morgondagen

det är det minsta man kan säga om morgondagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja nåt sånt sa tanten. fast är mina tår och vill jag utsätta dem för nån "risk" så ska jag cokså få göra det. nej precis. bajs är hela skiten

Nja företaget vill nog inte få skit för att du inte skyddas från en sådan arbetsmiljöfara också, det finns andra som har ett självintresse här också.


   
SvaraCitera