Aviseringar
Rensa alla

Inte okej


Ämnesstartare

Hej !
imån går jag ut nian , och jag har gråtit OAVBRUTET i en vecka nu. Känner mig helt tom. Jag och min klass är SÅ thighta , vi är precis som en familj. Dom är dom enda jag kan lita på och dom betyder mer för mig än NÅGOT annat. Jag har haft det ganska jobbigt ibland och dom har hjälpt mig igenom saker. Jag brukar tillochmed längta till skolan för att jag ska få träffa dom. Och nu kommer vi splittras. Det gör verkligen ont på riktigt , mår verkligen dåligt över det för jag trivs så himla bra med dom. Alla ska ut till olika skolor och jag vet själv att jag kommer tappa kontakten med vissa som jag verkligen älskar. Om jag mår skitdåligt nu, hur kommer jag då må hela sommaren?! Usch :'( vet inte hur jag ska tänka för att det ska bli bättre


   
Citera
Tyrael

#firstworldproblems, it was better when there was no internet to cry about your tiny problems. bit ihop


   
SvaraCitera

Tyrael:

bit ihop

Men njööö, lilla ponken vill visa sig tuff.[rolleyes]

elinsimonsson:

vet inte hur jag ska tänka för att det ska bli bättre

Det här är en naturlig övergång i livet. Det kommer fler, tyvärr. Jag förstår att det känns svårt, känslor av sorg och saknad är det inget fel på. Låt dig själv känna så ett tag, det är bara naturligt. Du kommer att få nya vänner i gymnasiet. Det kommer att ta några veckor in på terminen men du kommer att lära känna andra som du trivs med. Kanske några av dina nuvarande klasskamrater kommer gå i samma gymnasium som du?


   
SvaraCitera

Ew vilken äcklig tråd


   
SvaraCitera

herre gud. sluta tycka synd om dig själv. ni kan ju bara umgås ändå. med internet och mobiler kan man ju höra av sig dygnet runt. hur jävla svårt kan det vara?


   
SvaraCitera

Varför skulle ni inte kunna vara vänner efteråt?


   
SvaraCitera

Du får faktiskt ta och växa upp lite, du är ändå typ 16. Livet går vidare.


   
SvaraCitera

Vad ni är hårda... Tänk att du får träffa nya människor i en ny klass och att ni kan få en väldigt bra sammanhållning där också. Dina gamla kompisar försvinner ju ändå inte... Dessutom kommer tiden göra sitt, det är jobbigt nu men sen kommer du över det, jag lovar[rolleyes]


   
SvaraCitera

PULL YOURSELF TOGETHER WOMAN


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

gråtit OAVBRUTET i en vecka

f ö låter detta jävligt jobbigt.
lider med dig.


   
SvaraCitera

Har jag missat något? Känns som att ni är jävligt känslokalla. Är TS ett troll i vanliga fall eller något sånt?


   
SvaraCitera
Lounge

Guardian:

Har jag missat något? Känns som att ni är jävligt känslokalla. Är TS ett troll i vanliga fall eller något sånt?

nä, de är bara barnsliga. uh uh uh rough och sedan om de var i samma situation skulle de gråta i en månad.


   
SvaraCitera

Åh jag förstår dig precis!! Det känns sådär just nu i stunden men du ska se att de som är riktigt värda att hålla kontajkten med, kommer du ha kvar som vänner senare i livet.


   
SvaraCitera

Lounge:

och sedan om de var i samma situation skulle de gråta i en månad.

Jepp, mänskligheten i ett nötskal. Tuffa när de betraktar situationen utanför, sköra när de själva upplever den.


   
SvaraCitera

de löser sig =)


   
SvaraCitera