Aviseringar
Rensa alla

Inte oskuld?


vonKissekatt:

Censur

Japp, handlingar är starkare än ord. Välj valfri rumpa, tag kort när tungan är inne och skicka. 


   
SvaraCitera

Rulle123:

Japp, handlingar är starkare än ord. Välj valfri rumpa, tag kort när tungan är inne och skicka. 

Även om det är lättare med vags så gör man ju på samma vis med analer. Man får spärra upp lite ba. Men tror som sagt att du tänker lite för mkt utifrån snoppenetration nu.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Även om det är lättare med vags så gör man ju på samma vis med analer. Man får spärra upp lite ba. Men tror som sagt att du tänker lite för mkt utifrån snoppenetration nu.

Jag skulle inte kalla analingus för penetrering. 


   
SvaraCitera

Rulle123:

Jag skulle inte kalla analingus för penetrering. 

Allt som kommer in är per definition penetrering


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Allt som kommer in är per definition penetrering

Fast den kommer ju inte in! Inte många millimeter iaf.... :s


   
SvaraCitera

Rulle123:

Fast den kommer ju inte in! Inte många millimeter iaf.... :s

Galen obs passande smiley


   
SvaraCitera

Oskuld är ett utdaterat begrepp som är 'gjort' för heteropar, där en förlorar oskulden då denne har haft vaginalt penetrationssex. Men jag är inte skyldig någon något för att jag har haft sex så. 

Du har sex när du har sex liksom, antingen med dig själv eller andra. Folk brukar använda sig av "sexdebut" ist för "oskulden". 


   
SvaraCitera

Haien:
Typ som marsbrud sa, man ska inte blöda när man har sex för första gången, varken tjejer eller killar.

Vad jag vet är det inte onormalt att blöda första gången under sex. Marsbruden skrev att man inte behöver inte att man inte ska.


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Vad jag vet är det inte onormalt att blöda första gången under sex. Marsbruden skrev att man inte behöver inte att man inte ska.

Det ska absolut ej ske. Tyvärr gör det ibland men det förekommer väl inte smärta.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Det ska absolut ej ske. Tyvärr gör det ibland men det förekommer väl inte smärta.

Jaså, okej då vet jag.


   
SvaraCitera

Alltså att smärtan känns innan och att man då bör sluta ja du fattar. Tyvärr matas vi ju med att det ska göra ont vid första samlaget (samt vid mens, ägglossning, bröstväxande och barnafödande) och vi vill ofta vara killen till lags så vi kämpar på. 


   
SvaraCitera
Haien

CitronSaft:

Vad jag vet är det inte onormalt att blöda första gången under sex. Marsbruden skrev att man inte behöver inte att man inte ska.

Det jag menade var att det inte finns något i kroppen som är menat att börja blöda vid sex för första gången. (Eftersom många tror att det finns någon hinna som spricker vid sex, vilket är fel, kroppen ska inte börja blöda, men kan det.) Lika som den inte ska börja blöda när man ramlar, men den kan det, även fast det inte är något fel med den eller det.


   
SvaraCitera

Haien:

Det jag menade var att det inte finns något i kroppen som är menat att börja blöda vid sex för första gången. (Eftersom många tror att det finns någon hinna som spricker vid sex, vilket är fel, kroppen ska inte börja blöda, men kan det.) Lika som den inte ska börja blöda när man ramlar, men den kan det, även fast det inte är något fel med den eller det.

Man börjar väl blöda för att vad man än trycker in blir för tort och det rubbas väl sönder?  


   
SvaraCitera
Haien

Marsbrud:

Man börjar väl blöda för att vad man än trycker in blir för tort och det rubbas väl sönder?  

Jag vet inget om det här, men jag skulle nog tippa på att det mer spricker lite. 


   
SvaraCitera

Haien:

Jag vet inget om det här, men jag skulle nog tippa på att det mer spricker lite. 

Hahahahaha låter mer logiskt Rullar ögonen


   
SvaraCitera