Aviseringar
Rensa alla

INTE RINGT ÄN?!


Ämnesstartare

För ungefär 8 veckor sen gick jag till ungdomsmottagningen för att ta ett klamydia test, dom sa att det skulle ta högst 2 veckor och när svaret hade kommit skulle dom ringa upp mig. MEN .. dom har inte ring än, och det har gått 8 veckor. Ska jag gå dit igen och berätta att jag va där för flera veckor sen och att dom skulle ringa upp mig om svar men inte har gjort det än?? [confused]


   
Citera

Ring upp dem då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring själv?


   
SvaraCitera

De brukar säga att de bara ringer inom 2 veckor om man HAR klamydia, annars ringer de inte. Så har det iaf varit för mig de gånger jag testat [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tänkt gjort det, men dom har inte öppet under hela juli och augusti ..... [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

De brukar säga att de bara ringer inom 2 veckor om man HAR klamydia, annars ringer de inte. Så har det iaf varit för mig de gånger jag testat

Jahaa, [surprised] Då kanske jag inte är smittad endå, och de känns ju lite konstigt att ringa sådär 3 månader efterår... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efteråt**


   
SvaraCitera

Zapetta:

De brukar säga att de bara ringer inom 2 veckor om man HAR klamydia, annars ringer de inte. Så har det iaf varit för mig de gånger jag testat [cute]

Vilket i mina ögon är ett helt dumt i huvudet system. Dom borde ringa och leverera goda nyheter också. Vem blir inte glad av att få hör: "Hej, DU HAR INTE KLAMYDIA!!!" [party]


   
SvaraCitera
Exner

Ring igen.


   
SvaraCitera

hhelloyyou:

Jahaa, [surprised] Då kanske jag inte är smittad endå, och de känns ju lite konstigt att ringa sådär 3 månader efterår... [cute]

För din egen säkerhet kanske du bör ringa upp och kolla.

Ensamvargen:

Vilket i mina ögon är ett helt dumt i huvudet system. Dom borde ringa och leverera goda nyheter också. Vem blir inte glad av att få hör: "Hej, DU HAR INTE KLAMYDIA!!!" [party]

Ja då slipper man framför allt paniken varenda gång mobilen ringer


   
SvaraCitera

Zapetta:

Ja då slipper man framför allt paniken varenda gång mobilen ringer

Ja!


   
SvaraCitera

grattis, du har inte klamydia. De ringer bara om du skulle ha haft det!


   
SvaraCitera

som någon redan påpekat ringer dom endast upp om du faktiskt har klamydia. Irriterande tycker jag, dom borde typ iaf skicka hem nåt brev eller nåt om man var negativ. Annars så går man och tänker att dom kanske glömt eller missat att höra av sig osv [tard]


   
SvaraCitera

Jag var och kollade mig förra veckan eftersom jag nojar över sånt som fasen, sa till min barnmorska att jag vill att dom ska ringa även om det är negativt, och det gjorde dom.
Könssjukdomsfri since 1992 [cool]


   
SvaraCitera

Grief:

Könssjukdomsfri since 1992 [cool]

[love]


   
SvaraCitera