Aviseringar
Rensa alla

inte samma känslor


Ämnesstartare

om man är kär i en tjej och tallar om det för henne men hon har inte samma känslor för mig kommer man forfarande vara lika bra vänner som inan eller kommer det bli helt konstigt ?


   
Citera

Ja.


   
SvaraCitera

blir konstigt, men kan gå över med tiden


   
SvaraCitera

Det får man se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hur kan man på ett bra set ta reda på om hon har samma känslor utan att seja att man är kär eller att hon förstår då ?[crazy]


   
SvaraCitera

Olika.. mycket olika. Beror på hur mycket man verkligen vill ha kvar personen som kompis!


   
SvaraCitera

abc123:

men hur kan man på ett bra set ta reda på om hon har samma känslor utan att seja att man är kär eller att hon förstår då ?[crazy]

Börja prata allmänt om kärlek kanske..
Har hon pojkvän tex? Eller någon kille på G? Gillar hon någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vi pratar om kärlek ganska mycket och allt möjligt jag är den enda kompisen hon pratar om sådant med har hon sakt och jag är typ den enda kil kompisen hon har ( och härom dagen så pratade vi i flera timar på msn men hon var offlin för att hon inte ville prata med någon annan ) . hon är inte så van att umgås med vänner på fri tiden . jag frågade henne för några veckor sen om hon hade lust att göra något någon gång som vänner men hon sa att hon inte ville men inte på grund av mig . hon sa att det beror på att hon är räd för vad alla andra ska tro och att det är en annan kille också är kär i henne som typ blir skit sur när hon och jag pratar med varandra men hon sejer att hon inte vill såra hans känslor men hon kanske vill göra något med mig i framtiden sa hon när hon känner sig mer säker. vad betyder allt deta ? : s


   
SvaraCitera

Tilda1988:

blir konstigt, men kan gå över med tiden


   
SvaraCitera
Hando

abc123:

tallar om det för henne

[bigsmile]

Ont: Kommer kännas konstigt ett tag men det går över så småningom.


   
SvaraCitera

olika


   
SvaraCitera

abc123:

och tallar

Tallar du på henne så blir det nog konstigt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nix, lite fake vänner


   
SvaraCitera

Buddah:

Tallar du på henne så blir det nog konstigt

HAHAHAHAHHA!!!

-----

Jag tycker det blir konstigt, därför undviker jag att säga att jag tycker om någon [bigcheers] jag är så jävla feg [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abc123:

kil kompisen

abc123:

fri tiden

abc123:

skit sur

Särskrivningar [love]


   
SvaraCitera