Aviseringar
Rensa alla

Inte setts på fem dagar, varför vill han inte ses?


Ämnesstartare

Har jobbat natt fem dar i rad så har inte hunnit sett mitt ex som jag träffar sen en tid tillbaka. Smsade honom nyss och skrev " vill du äta middag imorgon" , då svara han efter två timmar "jag hade tänkt äta middag hos mamma , vi ska ha släktningar hemma, plus att du måste vara helt död imorgon? Är det inte bättre på torsdag istället:)? ''

hu tolkar ni detta? ..blev själv aslack.. om man inte setts på fem dar, vem fan träffar hellre släkten då som han träffar 1000 ggr i månaden?


   
Citera
Ämnesetiketter

conplex:

hu tolkar ni detta?

Att han ska äta middag med sina släktingar så han vill träffa dig på torsdag istället.

conplex:

blev själv aslack..

Du låter som en jobbig tjej

conplex:

om man inte setts på fem dar, vem fan träffar hellre släkten då som han träffar 1000 ggr i månaden?

Han antagligen.


   
SvaraCitera

conplex:

Är det inte bättre på torsdag istället:)? ''

han vill ju fan träffas, kärlek och sådan skit borde inte vara högprioriterat för någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Att han ska äta middag med sina släktingar så han vill träffa dig på torsdag istället.Du låter som en jobbig tjejHan antagligen.

ja men jag ser det från min egen sida, jag hade valt att träffa honom alla dar i veckan före min familj. Han gillar inte ens att umgås med sin släkt


   
SvaraCitera

Att han lovat bort sig på middag och inte vill dissa dem för sitt, uppenbart sjukt jobbiga, ex?


   
SvaraCitera

fem dagar är ingen tid alls.


   
SvaraCitera

conplex:

ja men jag ser det från min egen sida

jaha trodde från jesus slida.


   
SvaraCitera
Exner

troll


   
SvaraCitera

conplex:

ja men jag ser det från min egen sida, jag hade valt att träffa honom alla dar i veckan före min familj.

blood is thicker than water

conplex:

Han gillar inte ens att umgås med sin släkt

Allting här i livet är inte roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Att han lovat bort sig på middag och inte vill dissa dem för sitt, uppenbart sjukt jobbiga, ex?

jaja du kanske har rätt[cheers]


   
SvaraCitera

vad fan, jag har hickat längre tid än fem dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

vad fan, jag har hickat längre tid än fem dagar.

ok snygging


   
SvaraCitera

mopsen:

vad fan, jag har hickat längre tid än fem dagar.

hatar när man har hicka länge[sad]


   
SvaraCitera

Berätta hur du känner. Det känns bättre då. Man ska inte spela spel.


   
SvaraCitera
Tyrael

Exner:

troll

hög kvalitet på inlägg i forum plus
dags att pensionera sig?


   
SvaraCitera