Aviseringar
Rensa alla

Inte skönt


Ämnesstartare

Kan man ha något fel så att det inte är skönt vid samlag? Och hur fixar man det isf? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Finns massa "fel" det kan vara. Beror helt på. Hur upplever du det? Är det fysisk smärta, isåfall var? Psykiskt obehag, isåfall, på vilket sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får beskriva problemet mer än så! Hur menar du, får du ej orgasm? Gör det ont?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får orgasm 🙂 men det är ändå inte så skönt :O


   
SvaraCitera
Åtta

96oscar:

Jag får orgasm 🙂 men det är ändå inte så skönt :O

Problemet är att du inte fokuserar tillräckligt mycket på dig själv. Försök glömma att det är en annan tjej eller kille involverad och fokusera istället bara på din egna njutning. Sex fungerar på samma sätt som kapitalism. Den starkaste överlever, och om man ser på det hela som en tävling så kommer det att sporra alla att göra bättre ifrån sig.

Lita på mig. Jag har aldrig hört några klagomål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

tävling så kommer det att sporra alla att göra bättre ifrån sig.

Jooo, men det går ganska bra att göra det skönt för henne, men jag tycker inte att det är så skönt :O det är knappt skönt att få orgasm :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är kuken böjd som en u-sväng så är det nog inte helt skönt exempelvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså det är knappt skönt när jag runkar heller :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

96oscar:

Jag får orgasm 🙂 men det är ändå inte så skönt :O

Första gången jag fick orgasm tyckte jag att det var lite obehagligt av någon anledning.. Kan detta var fallet för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte :O det var väl lite skönt i början men nu så bryr jag mig inte när jag får den 🙂 jag fortsätter bara för att få min tjej att komma 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske inte är en särskilt sexuell person? Sexlusten kan vara liten i vissa perioder och man kan känna att man inte får någonting utav orgasmer. I andra perioder kan man ha mer lust.


   
SvaraCitera

96oscar:

Asså det är knappt skönt när jag runkar heller :O

Kände samma sak när jag började ha sex, typ efter sexet kunde jag tappa sexlusten i flera dar, det går dock över, eller gjorde iaf för mig. Vet ej vad det berodde på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men asså det har typ aldrig varit skönt att runka och jag kan inte komma utan att röra på benen :O


   
SvaraCitera

alla gillar inte sex. ha det inte ifall det känns obehagligt eller konstigt. finns lusten där tycker jag att du ska experimentera mer. du kanske hittar ett sätt som passar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

96oscar:

Men asså det har typ aldrig varit skönt att runka

inte för mig heller, men det gör inget


   
SvaraCitera