Aviseringar
Rensa alla

Inte sova


Ämnesstartare

Hej. Min hund är megasjuk och spyr en massa. Nu har hon dock inte spytt på några timmar men hon är orolig och kan inte sova riktigt. Detta leder till att jag inte kan sova, bara koncentrerar mig på hennes rörelser. Vill liksom inte att hon spyr inne, det är rätt jobbigt att torka och ha sig under natten, speciellt när hennes spya är så vedervärdig, aldrig nånsin känt en sån hemsk lukt. Vi ska ta henne till veterinären imorgon för nåt är fel. 

Till saken nu. Ska vakna henne inatt istället för att sova, syftet är att försöka förhindra olyckor i lägenheten. 

Så håll er gärna vakna med mig och håll mig sällskap. Till 7 då morsan kommer hem från jobbet ska jag vara uppe. Lär dock inte sitta vid UM hela natten, ska snart kolla filmer och dricka redbull. 

Dela gärna med er om era erfarnheter angående nattliga aktiviteter. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

så går det för syndare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: så går det för syndare

Trevlig kommentar. Min hund är liksom 4 år. Har artros i lederna, vi har provat opererat henne utan resultat.  hon har fått massa tabletter utan resultat, de har också antagligen förstört hennes mage. Den är väldigt instabil och hon tål inte mycket mat alls. Just nu verkar det dock som hon spyr upp magsyra och skit, hennes spya luktar typ död och slutar inte detta lär vi antagligen få avliva henne. Så tack för ditt bidrag. Innan hennes nuvarande spy-period hade hon en diarré-period då vi tror hon sket ut tarmar och inälvor och allt möjligt om det nu är möjligt.

Trots detta har hon kämpat och varit glad. Hon är nog en av de trasigaste hundarna som finns men hon kämpar och är alltid glad, därför har vi tvekat med att avliva henne. Nu ser det mörkare ut

Och detta har allt pågått under en bra mycket längre tid innan vi stötte på varandra. Så tror knappast jag blev straffat då för nåt jag gjort nu. (vad jag nu gjort mig till en syndare)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menar för dig, inte för hunden. älskar djur mest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker jättesynd om hunden men rätt åt dig att kräket luktar äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: tycker jättesynd om hunden men rätt åt dig att kräket luktar äckligt

Du kan inte tycka synd om hunden samtidigt som du tycker det är rätt åt mig att hennes spyor luktar äckligt eftersom hon lider pga. dem 

Antingen tycker du synd om min hund som lider och sympatiserar med mig eftersom det är min vovve eller så tycker du det är rätt åt mig och du skiter i hundens öde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Du kan inte tycka synd om hunden samtidigt som du tycker det är rätt åt mig att hennes spyor luktar äckligt eftersom hon lider pga. dem 

Antingen tycker du synd om min hund som lider och sympatiserar med mig eftersom det är min vovve eller så tycker du det är rätt åt mig och du skiter i hundens öde

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OKEJ PAPPA 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OKEJ PAPPA

Ät bajs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ät bajs

mm ska äta ditt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
så går det för syndare

lr hur

för att han r nazist

å samtidigt en samhällets blodigel som inte ens kan klippa sig och skaffa ett jobb

han är ju värre än judarna och bögarna och zigenarna och kommunisterna till och med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: mm ska äta ditt

Gör du så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

lr hur

för att han r nazist

å samtidigt en samhällets blodigel som inte ens kan klippa sig och skaffa ett jobb

han är ju värre än judarna och bögarna och zigenarna och kommunisterna till och med

du hajar jättebra

patrick bateman:

Gör du så

mm ska musta dig också bby


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: klippa sig

Jag har knappt något hår på huvudet ditt arschloch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: mm ska musta dig också bby

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jag har knappt något hår på huvudet ditt arschloch

hur fåru pengar för å klippa dej? :SSS


   
SvaraCitera