Aviseringar
Rensa alla

Inte vem som helst/Nån du älskar när du blir av med oskulden/har sex


Ämnesstartare

Varför kommer alla med det där när det gäller sex?
När jag blev av med oskulden kände jag inte så mycket för personen i fråga, hade bara träffat den 3 dar, SEN kom känslorna efter ett antal veckor..

Varför skulle man eg inte kunna ha sex fritt?

Jag känner inte att jag förlorade något för att jag inte väntade 3 månader på att bli kär i tjejen först, dessutom hade det va dumt o vänta 3 månader för ett sex som bara tar 30-40 minuter att slutföra :S

Sure tjejer må känna sig som slampor, men det är mer instinkt och tradition i kulturen än något egentligt logiskt.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Greger_EFG:

Varför skulle man eg inte kunna ha sex fritt?

Det är väl ingen som säger att du inte kan ha det? Finns väldigt många idag som anser att man kan knulla lite hejvilt utan känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker verkligen inte om dig,men jo,finns många tjejer som inte bryr sig om oskulden,jag är en av dom,orka bry sig.Inte alla bryr sig om känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Varför skulle man eg inte kunna ha sex fritt?

det är väl i stortsett ingen som är emot det[tired]
Jag väntade 3veckor det tyckte jag var lagom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl väldigt få som bryr sig ifall du eller någon annan väntar eller inte, utan dom flesta talar väl bara om vad som själv vill göra och kanske vad dom tror är bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om folk inte tycker att det är en stor grej så lär de väl skita i sådana uppmaningar ändå. Vad är problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag tycker verkligen inte om dig,

haha skön grej o börja med att säga xD

lilasmet:

det är väl i stortsett ingen som är emot det[tired]

Är ju 10000-tals personer som säger åt en att man ska ha känslor o skit :S

mediakatt:

Vad är problemet?

Hur tänker dom är det jag undrar ;)?

uppenbar:

Det är väl ingen som säger att du inte kan ha det?

Njaee det är ju liksom det :S Fast du kanske inte träffat sånt folk i ditt liv, 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Är ju 10000-tals personer som säger åt en att man ska ha känslor o skit :S

och någon miljon som säger motsatsen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hur tänker dom är det jag undrar ;)?

Ja, folk lägger olika stor betydelse vid olika saker. En del personer tycker att sex, kyssar, kärlek och saker åt det hållet är jätteviktiga. En del personer tycker att andra saker är jätteviktiga. Börja läsa insändarsidan i någon lokaltidning för slumpvis vald håla så lär det framgå att en del folk bryr sig stört mycket om saker som ingen annan bryr sig om.


   
SvaraCitera

jag tycker ingenting, folk får göra som de vill. men ååhnä, jag väntade iofs tills jag hade en kille jag tyckte om. lite kär kanske jag var också, men bara lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Ja, folk lägger olika stor betydelse vid olika saker. En del personer tycker att sex, kyssar, kärlek och saker åt det hållet är jätteviktiga. En del personer tycker att andra saker är jätteviktiga.

Å andra sidan tycker jag sex är viktigt, det är därför jag inte hindrar mig från att ha det med en massa regler^^


   
SvaraCitera

Nej men i dagens samhälle tror jag båda könen tycker lika dant.
För mig kände jag personen i C:a 12 timmar på tåget från danmark.
Sen in på toan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade "känt" personen i en månad typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Å andra sidan tycker jag sex är viktigt, det är därför jag inte hindrar mig från att ha det med en massa regler^^

Men viktigt för dem betyder nödvändigtvis inte viktigt på samma sätt som för dig. Sedan tror jag inte att folk som resonerar så anser att de inte får ha sex under andra premisser och skulle känna sig hindrade från det om de ville. "Regler" är ett ganska missvisande ord.


   
SvaraCitera

Alla bryr sig inte om känslor. De som gör kan oftast inte heller rå för det. Ganska svårt att ändra på en sån inställning.


   
SvaraCitera