Aviseringar
Rensa alla

Inte vem som helst/Nån du älskar när du blir av med oskulden/har sex


Ämnesstartare

mediakatt:

Men viktigt för dem betyder nödvändigtvis inte viktigt på samma sätt som för dig. Sedan tror jag inte att folk som resonerar så anser att de inte får ha sex under andra premisser och skulle känna sig hindrade från det om de ville. "Regler" är ett ganska missvisande ord.

Jo, fast ur min synvinkel är det ett mycket bra ord 🙂

opasus:

För mig kände jag personen i C:a 12 timmar på tåget från danmark.
Sen in på toan.

Värt, du bara ragga upp nån random lr? 😀
Hur gjorde du det :)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jo, fast ur min synvinkel är det ett mycket bra ord 🙂

Det hade varit ett bra ord om dessa idéer faktiskt var någon form av måsten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det hade varit ett bra ord om dessa idéer faktiskt var någon form av måsten.

Jo för vissa är det ju så. Samhället säger ju en hel del, gud en del annat, och familjen otroligt mycket :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch. Sex är äckligt och vedervärdigt. Man behöver inte ägna sig åt det mer än nödvändigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jo för vissa är det ju så. Samhället säger ju en hel del, gud en del annat, och familjen otroligt mycket :S

Bilden från samhället och media är väl snarare att man bör ligga med folk om man... ja, om man känner för det. "Allt är okej så länge båda är med på det", osv. Vad familjen (föräldrar) säger är kanske inte exakt detsamma, men föräldrar har en tendens att vilja skydda sina barn från det mesta, och det är nog svårt att förändra. Religioners olika roll i det hela kan jag väl hålla med om, men allvarligt, det här är Sverige. Det är ett väldigt sekulariserat land.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att den första är oviktig. Det är något som Thomas N hittat på ... eller så vare de där guzzarna ifrån R.E.A. :/
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

personligen tycker jag det mest är onödigt att knulla runt och göra något som skulle kunna vara speciellt och underbart och allt sånt till bara ett knull. kul liksom. speciellt när sex blir 2345678987654x bättre när det är med någon man är kär i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palla bry sig om vem man blir av med oskulden med.
Hade sex med en kille andra gången vi träffades och första gången var vi ett par trosor och ett par kalsonger ifrån det.
Sen var det byebye, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förlorade med min med någon jag älskade, kändes bra [y]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

kunna ha sex fritt

Då skulle du ha levt på 1960 talet och framåt när hippie kulturen var som starkast, nog för att deras main goal var fred och miljöfrågor.
men samtidigt så var det mycket droger och sex öppet vid hippie träffar.
ingen brydde sig då när folk låg och pippa i gräset öppet.

är det sånt du menar ?[rolleyes][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Bilden från samhället och media är väl snarare att man bör ligga med folk om man... ja, om man känner för det. "Allt är okej så länge båda är med på det", osv.

Njaee, tjejen blir ju slampa vettu :S Jag snackar inte media, jag snackar människorna omkring dig.

mediakatt:

Religioners olika roll i det hela kan jag väl hålla med om, men allvarligt, det här är Sverige. Det är ett väldigt sekulariserat land.

Beror helt på din familj, min är inte direkt sekulariserad xD

fridachoke:

personligen tycker jag det mest är onödigt att knulla runt och göra något som skulle kunna vara speciellt och underbart och allt sånt till bara ett knull.

För mig beror det helt på vem, men det betyder inte att jag måste va kär och sånt skit.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Hur gjorde du det :)?

Hade platserna bredvid varandra och hade varit på samma turnering i samma idrott, så det började med snack om det, du är söt, jag tycker om dig bla bla.
Puss puss, skavi göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

opasus:

Hade platserna bredvid varandra och hade varit på samma turnering i samma idrott, så det började med snack om det, du är söt, jag tycker om dig bla bla.
Puss puss, skavi göra det?

Värt^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

opasus:

jag tycker om dig bla bla.

Invagga människan i en falsk trygghet,sen PANG[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm.. jadu[rolleyes]
Det är ändå inte en skriven lag att man måste vänta?
ja, jag tycker att ha fritt sex är lugnt.
Man får pippa varandra efter en dag om man har lust [y]


   
SvaraCitera