Aviseringar
Rensa alla

Internet.


jaag_91_:

be careful ha med papparspray å ha en sån i fittan:

ajajaj! fy fan vad otäck den ser ut T_____T kan man ha den i arslet? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

ajajaj! fy fan vad otäck den ser ut T_____T kan man ha den i arslet? XD

iu fettan [no-no]


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Wtf? Hur våga du åka ända dit [tard]

Jag undrar detsamma. Skulle aldrig i livet göra det i dagsläget. I teorin hade hon kunnat rålura mig och inte ens bott i Bordeaux, varpå jag stått där och inte vetat vad jag skulle göra haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle gärna kunna tänka mig att träffa någon från internet, nån man dock chattat med ett tag.


   
SvaraCitera

Lånar den här tråden ist'llet för att skapa en ny tråd i ämnet [smile]

Ni som tagit er ann att träfa folk som ni på något sätt fått kontakt med via internet och pratat med mycket innan ni träffades, hur tycker ni det blev?
Var det samma person ni träffade eller kom ni på att ni inte hade nån kemi alls? [smile]


   
SvaraCitera

Hannah90:

Ska träffa en kille från internet imorgon hemma hos honom, är jättenervös.

Seriöst är det så smart? träffa honom på någon offentlig plats om du frågar mig, iallafall den första gången och umgås med honom på platser där det finns folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannah90:

Hur gick det?

Undrar detsamma. Hur gick det för dig?


   
SvaraCitera

Link:

träffa honom på någon offentlig plats om du frågar mig, iallafall den första gången och umgås med honom på platser där det finns folk.

+1


   
SvaraCitera

Förutom vid UM-träffar så har jag träffat två personer vad jag kan komma ihåg. Första gången gick det ganska dåligt. Jag blev inte direkt våldtagen, men jag lyckades inte ens föra en normal konversation med personen i fråga som efter en tid somnade. Jag misstänker att jag uppfattades som ganska tråkig. [zzz]

Andra gången däremot gick det väldigt bra och det kändes som att vi förstod varandra ganska bra även om vi inte pratade så jättemycket. Jag gillade verkligen personen, men lyckades ändå inte hålla kontakten. Det är nog snart två och ett halvt år sedan.


   
SvaraCitera

Hannah90:

Är det någon av er som har träffat folk från nätet? Hur gick det?

Jaa, gick väl ok, finns en del sköna, även om vissa e rätt "meh".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannah90:

Är det någon av er som har träffat folk från nätet? Hur gick det?

Ja visst kan man träffa folk från internet.. men man bör vara medveten om riskerna med det. För att undvika att det är en pedofil, våldtäksman så möt honom på en offentlig plats inte hemma hos honom!.. Isåfall tar du en enorm risk.. Och du har du lite dig själv att skylla om något händer..

Jag har träffat två killar från internet när jag var ca 14år och dom visade sig vara underbara killar som jag fortf är vän med och umgås mkt med en av dom! Så det finns inte bara äckel bakom datorerna.. Men offentlig plats ett par ggr är mitt tips!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min nuvarande kille och jag träffades på nätet. Har vari tillsammans i perioder och älskar honom enormt. Hade det inte varit för nätet hade jag inte träffat honom då bor i olika delar av sydsverige. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannah90:

Är det någon av er som har träffat folk från nätet? Hur gick det?

Många gånger, med varierande resultat. Har funnit alla mina pojkvänner jag haft på så vis, och min bästa kompis. Men en del personer man träffat så sa man typ upp kontakten med efteråt för att de inte riktigt levde upp till förväntningarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlatonicLove:

Har funnit alla mina pojkvänner jag haft på så vis

[surprised]


   
SvaraCitera

PlatonicLove:

Men en del personer man träffat så sa man typ upp kontakten med efteråt för att de inte riktigt levde upp till förväntningarna.

Lite nyfiken här [smile]
Hur länge har du pratat med de personer du har träffat på internet innan du träffat dom?
Och har ni då endast snackat på msn/sms eller har ni ringt och pratat något alls innan?


   
SvaraCitera