Aviseringar
Rensa alla

Internet


Ämnesstartare

Åtta:

Du är lite för sen. Det "skämtet" har redan dragits. Sorry.

Du missförstår mig. Jag skämtade inte.


   
SvaraCitera

Jag ser inget speciellt som kommer att hända. Internet har ju i princip varit likadant i 20 år, förutom snabbare överföring och liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Jag ser inget speciellt som kommer att hända. Internet har ju i princip varit likadant i 20 år, förutom snabbare överföring och liknande.

aristoteles:

Exakt, och torrents kommer bli effektivare, och trådlösa nätverk kommer få en ännu större boost.

tror rätt mycket kan förändras, till exempel ökad genomskinlighet av individen, ökad samövervakning, ökad mobilitet, spridning till andra apparater än de vi är vana vid, mer cloud computing, utbyggnad av internet som plattform för utveckling.

detta plus:

internet:

jag ska uppfinna och ta patent på usb-kanylen så man kan injicera pdf-filer i blodomloppet och donera blod via e-mail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

ökad samövervakning, ökad mobilitet, spridning till andra apparater än de vi är vana vid,

ipv6 är just en faktor för detta, det blir lättare att övervaka utan NAT, även om det fortfarande kommer användas i vissa fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

ipv6 är just en faktor för detta, det blir lättare att övervaka utan NAT, även om det fortfarande kommer användas i vissa fall.

intressant, ska överväga att ta reda på vad det du säger betyder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera