Aviseringar
Rensa alla

Internet sider


jason:

Måste det vara på svenska?

nej:

R4WR:

där man kan cillarunt 😀


   
SvaraCitera

Du skriver som om du gick på ett flertal illegala droger på samma gång.


   
SvaraCitera

R4WR:

cillarunt

Vad är detta? Aldrig sett det förut[confused]

[love]


   
SvaraCitera

Marmoth:

flashback

Flash Back har sedan länge bedrivit sin sajt med en åldersgräns på 18 år. Vilket betyder att du som diskuterar här ska vara över 18 år.


   
SvaraCitera

x_marty:

Flash Back

måste väl vara ett av dom mest idiottätaste ställena på nätet, vilket är lite skrämmande med tanke på:

x_marty:

har sedan länge bedrivit sin sajt med en åldersgräns på 18 år

Flashback får mig att tappa tron på mänskligheten[n]

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Flashback får mig att tappa tron på mänskligheten[n]

Någon måste styra upp de, ska vi ta tillfället i akt och ansluta oss till Flash Back? Jag menar, tror du ens Isola & company skulle undra vart vi tagit vägen?

O.B.S (Leker bara med tanken).


   
SvaraCitera

x_marty:

ska vi ta tillfället i akt och ansluta oss till Flash Back?

Nej fy fan, har varken ork, lust eller tid för det.

x_marty:

tror du ens Isola & company skulle undra vart vi tagit vägen?

Nej det tror jag inte. Eller jag vet inte hur det är när det gäller dig, men jag är bara här för att irritera dom som irriterar sig på min närvaro på detta forum[ops][wink]

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

jag är bara här för att irritera dom som irriterar sig på min närvaro på detta forum[ops][wink]

Vem är då din ständiga hackkyckling?


   
SvaraCitera

x_marty:

Vem är då din ständiga hackkyckling?

Har egentligen ingen hackkyckling som jag vet om. Men mitt nionde, tionde och elfte sinne säger mig att det finns flertalet personer som finner det (lite) irriterande att jag bara är reggad här och skriver ibland. Speciellt som jag envisas med att skriva saker som "dom", "ibland" och "xD". Jag tillägnar dom sakerna till just dom personerna, även om jag egentligen inte ens är säker på vilka det är xD

[love]


   
SvaraCitera