Aviseringar
Rensa alla

Internet, yes or no?


Jag tycker internet fungerar rätt bra på det sättet att det öppnar upp mer vägar att gå på.
Kan tänka mig att antalet förr som letade partners eller något liknade var betydligt mindre än idag.
Som att söka jobb utan körkort kan ju inte vara helt lätt, och har man körkort så kan man söka ett x antal mer jobb än vanligt! [y] (Fan kasst beskrivet haha...skäms [ops])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolcat:

En arkeolog

[bigsmile]


   
SvaraCitera

lakritz:

nyttiga konfrontationerna som slipar dina kulor och gör dig till en man

Det där är bara skitsnack.

OnT. Internet är bra, speciellt för dom som har svårt att prata med folk i den verkliga världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Det där är bara skitsnack.

OnT. Internet är bra, speciellt för dom som har svårt att prata med folk i den verkliga världen.

Varför är det skitsnack? Att konfrontera kvinnor i verkliga livet är nyckeln till självsäkerheten om du har svårt att prata med folk i verkliga världen.

Jag själv tycker Internet ska ses som ett alternativ, vill inte känna att jag måste luta mig emot internet för att jag har svårt att skaffa kvinnor i verkligheten. Men det är dock som du säger också, de som har svårt att prata har ju lite lättare att komma upp på fötterna på internet.


   
SvaraCitera

lakritz:

Varför är det skitsnack? Att konfrontera kvinnor i verkliga livet är nyckeln till självsäkerheten om du har svårt att prata med folk i verkliga världen.

Menar det där att man blir en man. Annars tycker jag det är bra att träffa människor genom andra medel än internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Menar det där att man blir en man. Annars tycker jag det är bra att träffa människor genom andra medel än internet.

Aha =) menade inte det så, mitt underliga ordval!


   
SvaraCitera