Aviseringar
Rensa alla

Internetkompisar


Ämnesstartare

Hej, jag heter Tindra och är 13 år just nu men fyller 14 i oktober. Jag älskar Michael Jackson, One Direction, Harry Styles, att sjunga & hästar framförallt, men jag gillar ju annat också. Tro inte att jag är en såndär galen fangirl, cause I'm not haha. Jag är ganska diskret om man säger så för jag tycker själv det är ganska irriterande när andra hela tiden tjatar om sin favoritkändis, inget illa menat till nån. Jag har en internetkompis sen tidigare och hon bor i polen och är polsk. Det skulle vara kul att hitta en till internetkompis, fast svensk. Helst en ganska jämnårig tjej som såklart inte behöver ha samma intressen haha 🙂 Hjärta


   
Citera

tindrastyles: Tro inte att jag är en såndär galen fangirl, cause I'm not haha. 

Ändå så är ditt användarnamn tindrastyles Trött


   
SvaraCitera

Getrekt:

Ändå så är ditt användarnamn tindrastyles Trött

Hon kanske har style xD


   
SvaraCitera

Marsbrud:

Hon kanske har style xD

Nä, de e obvious att hon menade Harry Styles


   
SvaraCitera

Getrekt:

Nä, de e obvious att hon menade Harry Styles

Behöver dock inte betyda att hon är en fan girl`


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:

Behöver dock inte betyda att hon är en fan girl`

Exakt haha, älskar som sagt harry styles. Men är ingen galen fangirl 🙂


   
SvaraCitera

Varför gillar du Harry? 


   
SvaraCitera

Moongoose :
Varför gillar du Harry? 

Vem gillar inte Harry? tycker inte om bandet men Harry är skit snygg 


   
SvaraCitera

Hej, jag är en 13 årig tjej som heter Emma, jag söker också en internetkompis. Men det finns bara en sak och det är att jag gillar Marcus och Martinus och jag bet inte om du tycker om dem. Men om du tycker att det är ok så skulle du vilja bli min internetkompis?❤️ Dessutom jag kommer heller inte att tjata om du vet vilka


   
SvaraCitera

Marsbrud: Vem gillar inte Harry? tycker inte om bandet men Harry är skit snygg

Nja då tycker jag nog han den andra är snyggare ändå


   
SvaraCitera

Emmasofia03:
Hej, jag är en 13 årig tjej som heter Emma, jag söker också en internetkompis. Men det finns bara en sak och det är att jag gillar Marcus och Martinus och jag bet inte om du tycker om dem. Men om du tycker att det är ok så skulle du vilja bli min internetkompis?❤️ Dessutom jag kommer heller inte att tjata om du vet vilka

Hej jag skulle gärna vilja vara din internetkompis! Heter Mathilda född 2004 och är 12 år, själv gilar jag inte M&M men kan fortfarande hänga/prata med dem som gillar annat en vad jag gör. 🙂


   
SvaraCitera

Hej! Jag heter också Tindra och fyller 13 13/7 vill så gärna ha en internet vän skriv gärna tillbaks om du vill prata❤


   
SvaraCitera