Aviseringar
Rensa alla

Internets baksidor


Ämnesstartare

Visste inte var jag skulle placera detta... Men jag som många andra ungdomar porrsurfade och tittade efter en viss modell jag vill ha bilder på. Från en laglig sida såklart, men så sökte jag på personen i google och klickade lite random på en länk som hamnade långt upp.

Men när jag droppade in där så såg jag att det var ett solklart barnporsite, personerna på bilderna var helt klart inte 16 ens. Det som jag reagerade starkt på var hur ledsna två såg ut och blev ledsen och äcklad, anmälde sidan direkt på en sida där man kan anmäla sånt.

Fattar inte vad som är fel på världen bara, varför gör vuxna så mot unga människor? Varför finns det ens barnporr?
Trodde förövrigt att google blockerat samtliga sidor med underåriga bilder så jag blev helt klart chokad.

En annan sak som skrämmer mig är ju att det är olagligt att ens titta på en barnporrbild? Har jag gjort något brott nu eller fast jag anmälde?

Jag är upprörd och jag vill inte se någon "isola" eller en annan kläcka ett oseriöst post här. (brukar läsa i forumet utan att vara medlem)


   
Citera
Ämnesstartare

Timpan:

En annan sak som skrämmer mig är ju att det är olagligt att ens titta på en barnporrbild? Har jag gjort något brott nu eller fast jag anmälde?

ah du kan ha anmält dig själv, nu kommer snart polisen och tar dig[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timpan:

vill inte se någon "isola" eller en annan kläcka ett oseriöst post här

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oavsett om det finns barnporr elelr inte kommer det alltid finnas övergrepp mot barn. men att göra det till en marknad är väl för att det finns en efterfrågan. det finns många som tänder på saker som ur vanlig mun bara anses som äckligt.

kanske är det sant att säga att vår sexuella sidan inte har något mått. du med ditt lilla porrhuvud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

kanske är det sant att säga att vår sexuella sidan inte har något mått. du med ditt lilla porrhuvud.

Du kan vara porrhuvud, alla porrsurfar! Sedan är det skillnad på vad man letar efter, personligen så söker jag inte porr ofta alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timpan:

alla porrsurfar!

du tänker som en terrorist

"ofta alls" - tänker du på hur det låter? nej, jag är ingen mördare, jag mördar inte ofta alls faktiskt. DET ÄR PRINCIPEN OCH DU HAR SETT SAKER KYRKAN SKULLE AVSKY!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timpan:

Jag är upprörd och jag vill inte se någon "isola"

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

barn

Hett! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timpan:

En annan sak som skrämmer mig är ju att det är olagligt att ens titta på en barnporrbild? Har jag gjort något brott nu eller fast jag anmälde?

Det krävs uppsåt för att kunna dömas för det - hamnade du där av misstag så har du ju inte det.


   
SvaraCitera

Birger:

Hett! [bigcheers]

( )

Så Hett!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isola, var är du? Du borde ju:

Timpan:

kläcka ett oseriöst post här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timpan:

Jag är upprörd och jag vill inte se någon "isola" eller en annan kläcka ett oseriöst post här. (brukar läsa i forumet utan att vara medlem)

isola:

tja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte riktigt vad problemet är.
Då det inte går att bevisa att man klickat in på en barnsajt med vilje så det är väl rätt självklart varför det är olagligt att bara kolla. [crazy]
Sen ogillar nog de flesta här, med vissa kända och mindre kända undantag när barn utnyttjas.


   
SvaraCitera

Birger:

Hett!

fuck yeah


   
SvaraCitera