Aviseringar
Rensa alla

Internetvän?


Ämnesstartare

Är en tjej på 15 år, och jag skulle vilja bygga upp kontakten med nya folk som förmodligen kommer att ha i alla fall några intressen gemensamt. Bryr mig heller inte om ditt kön. Tjej, kille, vadsomhelst. Jag gillar sport- fotboll, för att vara mer exakt. Gillar dock mest att titta på fotboll då att spela fotboll med mig är som att spela med en vägg more or less. Sedan gillar jag att lyssna på musik och att spela gitarr lite då och då. Jag lyssnar nu för tiden mest på rock, men också lite rap när jag känner för det. Mina absoluta favoritband är Volbeat, Kiss och Thin Lizzy just nu. Konserter är något som står mig varmt om hjärtat och älskar känslan av att gå in i en arena och se scenen, människorna och bara själva stämningen. Ska dessutom på Sweden Rock i år, premiär faktiskt. Är nog mest en kvällsmänniska då jag knappt kan gå upp innan 9 på morgonen vilket ger mig problem i skolan hahaha. Gillar sommaren mest faktiskt, då man bara kan gå ut sent på kvällarna och att det fortfarande är svalt och ljust. Resor är också kul. I alla fall, hmu om du är intresserad. Har snapchat, instagram, Twitter, Facebook och iMessage. Är faktiskt ganska sarkastisk, vilket förmodligen inte märks nu då jag skriver så extremt vuxet & som om jag skulle berätta om mig själv för min själsfrände. + bor straxt utanför Stockholm, Norrort. 


   
Citera

Skicka din snap


   
SvaraCitera

har tillräckligt, sorry gal


   
SvaraCitera

Skicka vad du heter på snap


   
SvaraCitera