Aviseringar
Rensa alla

Interracial dating


Ämnesstartare


Spännande.

Summering;

* Asiatiska kvinnor är mest kräsna.
* Kvinnor ifrån Mellanöstern är de som får flest svar av män, en av två skriver tillbaka.
* Män ifrån Sydasien är minst populära. Svarta kvinnor är den minst populära gruppen av kvinnorna, samtidigt svarar de män oftare än kvinnor ur de andra grupperna.
* Vita kvinnor svarar vita män dubbelt så ofta som de svarar svarta män, men vita män föredrar andra kvinnor före vita kvinnor (wtf???)
* Svarta män föredrar kvinnor av blandat ursprung.
* Män ifrån Mellanöstern är minst kräsna.
* Latinos av båda kön ligger i mitten gällande popularitet.
* Asiatiska kvinnor var de som män i störst utsträckning skrev till, med undantag för östasiatiska män vilka oftare skrev till latinas.
* Vita män tar emot flest meddelanden av andra kvinnor och svarar också mer sällan än andra män.
* Alla tenderar att dejta inom sin egen grupp förutom asiatiska kvinnor som oftare dejtar utanför sin grupp.

Är du en racemixah? Har du preferenser eller går du på den enskilda individen?


   
Citera
Ämnesstartare

Jahopppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svenskar (böhö) och syrianer.


   
SvaraCitera
Acceer

Jag föredrar nordiskt utseende, har ingen förklaring till detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Svenskar

I synnerhet norrlänningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Svenskar (böhö) och syrianer.

Varför just syrianer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren: Varför just syrianer?

Skarpa drag och snygga näsor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dras mest till mixed race


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
Dras mest till mixed race

av vilken sort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

av vilken sort?

alla sorter. 


   
SvaraCitera

föredrar mellanösterflickor och skandinaviska diton, östeuropéer ser najs ut men tilltalar mig nog inte lika mycket. vad gäller hanar så är det väl skandinavier och östeuropéer, men även lite ner mot centraleuropa. jag är dock fullt kapabel att attraheras av folk oavsett etnicitet, men det är de generella trenderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

generellt sett dras jag tills de flesta, har dock svårare för vita av motsatt kön antagligen pga finner det något tråkigt och överskattat i samband  med att det just är vita män som syns mest i media #nooffence #beach2014 #likeforlike


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
generellt sett dras jag tills de flesta, har dock svårare för vita av motsatt kön antagligen pga finner det något tråkigt och överskattat i samband  med att det just är vita män som syns mest i media #nooffence #beach2014 #likeforlike

orka bry sig om media? Skeptisk


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:
generellt sett dras jag tills de flesta, har dock svårare för vita av motsatt kön antagligen pga finner det något tråkigt och överskattat i samband  med att det just är vita män som syns mest i media #nooffence #beach2014 #likeforlike

hipster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: orka bry sig om media? Skeptisk

film, reklam etc

player one: hipster.

gå och runka till kent va<´


   
SvaraCitera